זארה ישראל מרחיבה את הנוכחות המקוונת: פותחת אתרי אונליין לזארה הום וסטרדיווריוס

שני האתרים יעלו לאוויר ביום חמישי • זמן האספקה למשלוח של שני האתרים החדשים עומד על 3-6 ימי עסקים – פרק זמן ממושך בהרבה ביחס למתחרות המקומיות

קבוצת זארה ישראל מרחיבה את נוכחותה המקוונת בשוק המקומי. אחרי שהשיקה אתרי אונליין לרשתות זארה ופול אנד בר, כעת קבוצת האופנה הספרדית מקימה אתרי אונליין לשתי מותגים חדשים של הקבוצה - מותג הבית שלה זארה הום, ומותג האופנה סטרדיווריוס (STRADIVARIUS). שני האתרים יעלו מחר (ה') לאוויר.

זמן האספקה למשלוח של שני האתרים החדשים עומד על 3-6 ימי עסקים - פרק זמן ממושך בהרבה ביחס למתחרות המקומיות - טרמינל איקס שבשליטת פוקס, ועדיקה שבשליטת גולף.

בחברה ציינו כי "השקת האתרים הללו היא חלק מההתרחבות המתמידה של קבוצת זארה, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון בשווקים בהן אינדיטקס פועלת".

נכון להיום קבוצת אינדיטקס מפעילה ברחבי העולם 7,412 חנויות ברחבי העולם, מתוכן 79 בישראל. הקבוצה כוללת את המותגים זארה, זארה הום, פול אנד בר, אוישו, ברשקה, מאסימו דוטי, Bear ו- Uterqüe. מי שמחזיק בזיכיון למותג בישראל, כמו גם למותגים הנוספים, הוא ג'ואי שוובל תחת קבוצת גוטקס מותגים.

מותג הבית Zara Home הושק בישראל בשנת 2017, והוא כולל חנות שתי חנויות בלבד: בקניון TLV בת"א, ובקניון עזריאלי אילון ברמת גן. רשת האופנה סטרדיווריוס נכנסה לישראל ב-2016 והיא מונה כיום 8 סניפים.