ג.יפית מתחילה ליצור פוזיציה בגולף? רכשה מניות גולף בשווי עשרות אלפי שקלים

בנה של ג. יפית, אייל גרינברג, מונה לאחרונה לדירקטור בקבוצת האופנה • גרינברג הבן מחזיק ב-18% ממניות ג. יפית ייעוץ והשקעות ומכהן כמנכ"ל של רשת סטימצקי • בעלת השליטה בגולף, כלל תעשיות, הודיעה לאחרונה על הענקת אופציה לסטימצקי לרכישת 6.5% ממניות גולף

ג. יפית / צילום: רמי זרנגר
ג. יפית / צילום: רמי זרנגר

ג. יפית מתחילה ליצור פוזיציה בקבוצת האופנה גולף, הגם שנכון לעכשיו מדובר רק בהחזקה סימלית במהותה ובהיקף של כמה עשרות אלפי שקלים בלבד. על פי הערכות בשוק, ג.יפית מחפשת לייצר לעצמה פוזיציה משמעותית ברשת האופנה גולף שחווה שנים מאתגרות בצל התחרות בשוק האופנה המקומי.

ככל הידוע, גרינברג מנסה לקדם רכישות של חבילות משמעותיות יותר של מניות גולף, שבין היתר שולטת ברשת האופנה הציבורית עדיקה. הצעד הזה מתרחש במקביל למינויו של בנה, אייל גרינברג, לדירקטור בקבוצה.

בינתיים, חברת ג. יפית ייעוץ והשקעות שבשליטת יפית גרינברג (72%) רכשה אתמול 30 אלף מניות גולף המהוות כ-0.07% מהון המניות של החברה במחיר של כ-2.41 שקל למניה ב-72.2 אלף שקל.

השער שלפיו קנתה החברה את המניות נמוך במקצת ממחיר המניה אתמול בשעת נעילת המסחר. היום נסחרת מניית גולף בירידות שנכון לשעה זו עומדות על כ-4.5%, כשהחברה כולה נסחרת סביב שווי של כ-109 מיליון שקל.

למרות ההחזקה הסימלית בגולף כאמור, ג.יפית ייעוץ והשקעות הפכה להיות בעלת עניין על רקע מינויו של אייל גרינברג לדירקטור בחברה, מתוך כוונה, כפי שפורסם בעבר, למנותו לסגן יו"ר הדירקטוריון ולתת לו סמכויות.

אייל גרינברג מחזיק 18% ממניות ג.יפית ייעוץ והשקעות שבה מחזיקה אמו יפית גרינברג 72%. ג.יפית יעוץ והשקעות מחזיקה ב-37.5% מחברת אבן החכמים שמחזיקה ב-90% ממניות סטימצקי. אייל גרינברג הינו דירקטור באבן החכמים ובסטימצקי שבה הוא גם משמש כמנכ"ל.

כלל תעשיות בבעלות לן בלווטניק ששולטת בגולף הודיעה לאחרונה כי התקשרה עם סטימצקי בהסכם שבמסגרתו היא מעניקה לרשת חנויות הספרים אופציה לרכישת 6.5% ממניות גולף שבידי כלל תעשיות, וזאת עד לתום שנת 2021.