הסכם השלום עם האמירויות רק הוכרז והסוכנים של מגדל כבר בדרך לנסיעת צ'ופר בדובאי

מגדל השיקה מבצע מכירות שבסופו סוכני ביטוח שעמדו ביעדי המכירות יוטסו לדובאי • המבצע הינו בתחומי הגמל, ההשתלמות והפנסיה וגם במוצרי ביטוח טהורים • מבצעי טיסות לחו"ל לסוכנים שעמדו ביעדים הם פרקטיקה ידועה בענף הביטוח שעוררה ביקורת מרשות שוק ההון

קו הרקיע של דובאי / צילום: שאטרסטוק
קו הרקיע של דובאי / צילום: שאטרסטוק

עוד לא יבשה הדיו על הסכם השלום בין ישראל לבין איחוד האמירויות וכבר חברת הביטוח מגדל מסתייעת בו לצורך הגדלת מכירותיה. ל"גלובס" נודע כי מגדל שבניהולו של רן עוז השיקה מבצע לסוכני הביטוח העובדים עמה שבמסגרתו סוכנים שיעמדו ביעדי המכירות שהוצבו להם יוטסו על ידי החברה לדובאי. המבצע הינו בתחומי הגמל, ההשתלמות והפנסיה וגם במוצרי ביטוח טהורים.

במגדל מכתירים את המבצע לסוף השנה כ-"היסטורי" ל-"יעד היסטורי". מבצעי טיסות לחו"ל לסוכנים שעמדו ביעדים הם פרקטיקה ידועה בענף הביטוח, ובענפי מכירות אחרים. לאורך השנים הנוהג הזה עורר ביקורת, כגם הממונה הנוכחי על רשות שוק ההון קרא לשינוי מודלי התגמול לסוכני הביטוח.

המודעה המפרסמת את מבצע המכירות / צילום: צילום מסך
 המודעה המפרסמת את מבצע המכירות / צילום: צילום מסך

מגדל ביטוח, שבשליטת שלמה אליהו, סיכמה את הרבעון השני השנה עם רווח כולל של כ-503 מיליון שקל, כשסך הפרמיות ודמי הגמולים שהועברו לניהולה ועבור הביטוחים שלה הסתכם ברבעון זה בכ-5.3 מיליארד שקל. מגדל מנהלת נכסים בהיקף כולל של כ-294 מיליארד שקל.

נציין כי נוהג הטיסות אינו ייחודי למגדל ולמעשה כל חברות הביטוח נוקטות בו זה שנים רבות. גם בתי השקעות שעובדים רבות מול סוכני הביטוח מתחזקים מבצעי טיסות.