ביט | בלעדי

כבר לא רק כסף: ביט תאפשר להעביר מתנות בלחיצת כפתור

אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים חוברת לפלטפורמת השוברים הדיגיטליים BUYME ותאפשר העברה של מתנות באמצעות כפתור חדש שיתווסף לאפליקציה

אפליקציית התשלומים ביט מרחיבה את פעילותה, ורגע לפני חגי תשרי נכנסת לתחום המתנות. ל"גלובס" נודע כי אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים, ביט מתרחבת גם לתחום המתנות וחוברת לשם כך לפלטפורמת השוברים הדיגיטלים המקוונת ביי-מי (BUYME). עד היום אפשרה ביט העברה של תשלום במזומן בין פרטים או לעסקים. 

עוד נודע, כי במסגרת החיבור בין השתיים צפוי להתווסף לאפליקציה כפתור קבוע שיאפשר העברת שוברי מתנות דרך ביט. מדובר במתנות פיזיות כמו שוברים לרכישה ברשתות אופנה או מזון, כמו גם לפעילויות כמו ארוחה במסעדה, ספא, או בית מלון. בנוסף, תתווסף לאתר של ביי-מי אפשרות לתשלום באמצעות אפליקציית ביט. החיבור בין השתיים יעלה לאוויר בימים הקרובים, כשהשתיים מקוות שאת המתנות לחג הקרוב הצרכנים כבר יירכשו באמצעותן.

צילום מסך מתוך אפליקציית ביט / צילום: צילום מסך
 צילום מסך מתוך אפליקציית ביט / צילום: צילום מסך

מדובר בשיתוף הפעולה האסטרטגי הראשון שיוצרת ביי-מי מאז שחברת האם שלה, טלכלל שבשליטת קבוצת מאיר, רכשה את מניות המייסדים ושיו"ר החברה, יואב בן יקר, מינה מנכ"ל חדש שיוביל אותה. ביי-מי עובדת עם למעלה מ-1,200 מותגים ובתי עסק ובשירותיה משתמשים יותר מ-5,000 חברות.

ביט חברה גם לקסטרו

כאמור, ביט היא אפליקציית שירות התשלום של בנק הפועלים. עולם שירותי התשלום בין אנשים פרטיים כלומר P2P) person to person) של הבנקים החל בסוף 2016, אז הבנק הוציא לדרך את אפליקציית ביט. בתחילת השנה העוקבת, חודשים ספורים לאחר הפועלים, בנק לאומי הוציא את אפליקציית התשלומים שלו, פפר פיי שבהמשך קוצר שמה לפיי. האחרון שנכנס לתחום היה בנק דיסקונט, עדיין במהלך 2017, לאחר שרכש רישיון בלעדי להפעלת האפליקציה בישראל של הסטארט-אפ PayBox שהוקם כשלוש שנים קודם.

בשבוע האחרון חברה ביט גם לרשת האופנה קסטרו כדי לאפשר תשלום בביט גם דרך אתר האונליין שלה, כשבכך היא מצטרפת גם לרשתות כמו פיצה דומינוס ולרשת המינימרקטים AM:PM מקבוצת דור אלון, מחסני חשמל, והחל מעוד חודש גם רשת המזון רמי לוי, אשר אפשר לשלם בהן באמצעות ביט. מדיווחים שמסרה ביט בעבר עולה כי יש לה כ-4.5 מיליון הורדות.