חברת הסייבר Proofpoint שכרה 6,000 מ"ר במגדל עזריאלי המשולש

מדובר בשטח של ארבע קומות שמהווים חלק מהשטח אותו שוכרת בזק כיום, ושאותו היא תפנה עד לסוף השנה

קבוצת עזריאלי הודיעה היום שחתמה על הסכם עם חברת הגנת הסייבר האמריקאית פרופפוינט (Proofpoint) לשכירת ארבע קומות במגדל המשולש בתל אביב, בשטח כולל של כ-6,000 מ"ר. העסקה נחתמה לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות. בחברה לא מסרו מה גובה דמי השכירות בעסקה.

גובהו של המגדל המשולש הוא 169 מטר ויש בו 46 קומות. שטחה של כל קומה עומד על 1,450 מ"ר. בין הדיירים בבניין המשולש ניתן לציין את SAP, כלל תעשיות, דלויט, פירמת היעוץ BCG ועוד.

ב-20 השנים האחרונות שכרה חברת בזק 17 קומות, בשטח של 25 אלף מ"ר במגדל המשולש, והיא עתידה לפנות אותם בסוף השנה, ולעבור למתחם עזריאלי בחולון. חברת הבאנה לאבס של אינטל שכרה לאחרונה ארבע קומות מתוך קומות אלה, וכעת שוכרת פרופוינט עוד ארבע קומות מהשטח שמפנה בזק. השאר הקומות שמפנה בזק עדיין מוצעות להשכרה.

בהודעת קבוצת עזריאלי נמסר כי בכוונתה לנצל את עזיבת חברת בזק לשיפוץ כולל של המגדל המשולש ושבאופן כללי היא מתחילה בשיפוץ של כל קומת הקרקע במרכז עזריאלי. במסגרת השיפוץ תיאסר תנועת רכבים במקום והוא יהפוך למדרחוב שישמש לבילוי והסעדה לרווחת דיירי המגדלים והקניון.

חברת פרופפוינט רכשה בארבע השנים האחרונות שלוש חברות בישראל: את ObserveIT הישראלית-אמריקאית ב-225 מיליון דולר, את חברת אבטחת הענן פיירליירס (FireLayers) תמורת 55 מיליון דולר, ואת חברת מטא-נטוורקס (MetaNetworks) אשר מאבטחת את הגישה לרשת בטכנולוגיה המבוססת על גישת אפס אמון, תמורת 120 מיליון דולר.

לחברה מרכז פיתוח בישראל שמונה כ-200 עובדים ומתמקד באבטחת ענן, בידוד רשתות אינטרנט, אבטחת אפס אמון ומניעת דליפת נתונים.