רמי לוי תקשורת מצטרפת לדרישה לביטול תעריפי הקישוריות בסלולר

בכיר בחברה אמר ל"גלובס" כי הקישוריות בסלולר מייצרת התחשבנות מיותרת בין מפעילים ופוגעת בכלכלת השוק

רמי לוי תקשורת, סניף שילת / צילום: עינת לברון
רמי לוי תקשורת, סניף שילת / צילום: עינת לברון

רמי לוי תקשורת מצטרפת לדרישה ממשרד התקשורת לבטל את תעריפי הקישוריות. בכיר בחברה הגדיר את הקישוריות כגורם שמעוות את כלכלת השוק ופוגע בעיקר במפעילים הקטנים. בתשובה לפניה מהמשרד בעניין, הגדיר הבכיר את הקישוריות בסלולר כדבר פסול שמייצר התחשבנות מיותרת בין מפעילים ובנוסף יצר תופעות בעייתיות של חברות תוכן שמתחלקות ברווחים מהקישוריות עם מפעילים דרך יצירת תוכן ייעודי במגזר החרדי.

תעריף הקישוריות או השלמת השיחה בסלולר עומד על 6 אג' לדקה והוא אמור היה להתבטל כבר ב 2014. תעריף הקישוריות ברשתות הנייחות עומד על 1 אג' לדקה והתוכנית של המשרד הייתה למעשה לבטל לחלוטין את ההתחשבנות בין המפעילים סביב זה, כך שבפועל הקישוריות מתבטלת. כעת כפי שנחשף ב"גלובס" המשרד בוחן מחדש את הסוגיה.

רמי לוי תקשורת היא שחקנית סלולרית חזקה במגזר החרדי, והבעיות שהתגלו במהלך הקורונה במגזר השפיעו גם עליה. נזכיר שמשרד התקשורת הגביל את המפעילים הסלולריים ביכולתם לגבות תשלום עבור דקות חורגות במהלך הקורונה והתוצאה היא ששחקנית כמו רמי לוי תקשורת, שפעילה מאד בשוק החרדי, נאלצת לסבסד בעצמה את החריגות היות וכמות הדקות גדלה משמעותית כתוצאה מהסגר.

רמי לוי מנסה להגיע להבנות בסוגיה עם פלאפון, שעל גבי תשתיותיה היא רוכבת.