Snyk גייסה 200 מ' ד' בסבב רביעי לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר

סניק מפתחת מערכת שמאתרת ליקויי אבטחה והפרות רישוי בקוד ומתקנת אותם • סך כל הגיוסים של החברה הגיע ל-450 מיליון דולר

מייסדי סניק: אסף חפץ, דני גרנדר, וגיא פודחרני  / צילום:  Snyk
מייסדי סניק: אסף חפץ, דני גרנדר, וגיא פודחרני / צילום: Snyk

כשמונה וחצי חודשים בלבד לאחר שגייסה 150 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר, וכשנה לאחר שגייסה 70 מיליון דולר, הודיעה חברת הסטארט-אפ סניק על סבב גיוס הון רביעי (D) בהיקף של 200 מיליון דולר, הפעם לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר. עם סבב גיוס זה מגיע סך גיוסי ההון של סניק ל-450 מיליון דולר.

סניק הוקמה ב-2015 על ידי נשיא החברה גיא פודחרני, שב-2012 הקים ומכר את Blaze לחברת Akamai יחד דני גרנדר ואסף חפץ - שלושתם יוצאי יחידת 8200.

בין המשקיעים בחברה זרוע ההשקעות של סיילספורסAccel ,Amity ,Boldstart , Canaan ,Coatue ,GV ,Stripes ,Tiger Global ,Trend Forw.

על פי הגדרתה, החברה בונה פתרונות אבטחה שנועדו ליישום על ידי מפתחים כחלק מתהליך הפיתוח (developer-first security) - החל משלב בחירת ספריות הקוד הפתוח באפליקציה, אל התכנון והשימוש בקונטיינרים, ועד לתשתית שמריצה את האפליקציה (infrastructure as code)".

סניק מעסיקה כ-350 עובדים, 85 מהם במרכז הפיתוח בתל אביב והיתר במטה החברה ומרכז הפיתוח הנוסף בלונדון ובמשרד בניו יורק.

החברה מדווחת כי בשנה האחרונה הוכפלה מצבת כוח האדם של החברה וכי הכנסותיה גדלו ב-275 אחוז. החברה מדווחת על מיליון וחצי משתמשים, לאחר שבעת הגיוס הקודם דיווחה על 400 אלף משתמשים.

מנכ"ל החברה פיטר מקיי מסר כי "מאז תחילת 2020 אנו חוזים בטרנספורמציה דיגיטלית שמתודלקת על ידי המגפה, טרנספורמציה שתצריך פיתוח מהיר ובטוח".