דורון הרמן | בלעדי

חוצה את הקווים? דורון הרמן במו"מ על הקמת מיזם ייעוץ תקשורת עם מיניקובסקי ו-MFU

ל"גלובס" נודע כי דורון הרמן, שהודיע על פרישתו מחדשות 13, נמצא במו"מ עם אנשי היח"צ עידו מינקובסקי ועודד הרשקוביץ על הקמת מיזם משותף בתחום התקשורת והייעוץ האסטרטגי בחו"ל

דורון הרמן / צילום: אביב חופי
דורון הרמן / צילום: אביב חופי

דורון הרמן חוצה את הקווים ועובר לעולם העסקי: ל"גלובס" נודע כי הרמן במו"מ עם אנשי היח"צ עידו מינקובסקי ועודד הרשקוביץ על הקמת מיזם משותף בתחום התקשורת והייעוץ האסטרטגי בחו"ל.

למינקובסקי והרשקוביץ עסקים בתחום היח"צ: שניהם שירתו ביחידת דובר צה"ל. מינקובסקי, שעזב את היחידה ראשון, פתח עם יציאתו לאזרחות את מינקובסקי תקשורת העוסקת בתחום הייעוץ התקשורתי, ובהמשך כשגם הרשקוביץ פרש מהצבא, הקימו השניים חברת ייעוץ נוספת ונפרדת - MFU.

היום (ד') פורסם כי הרמן, שנחשב לאחד האנשים הקרובים ביותר לישראל טוויטו מנכ"ל חדשות 13, החליט לפרוש מתפקידו. מדובר באחת ההחלטות המפתיעות בערוץ, שחווה לאחרונה גל קיצוצים קשה שבעטיו פוטר חלק נכבד מכוח האדם בחברה. הרמן היה מהעיתונאים הבודדים שנשכבו על הגדר עבור טוויטו בגלוי, וגיבה אותו ועזר לו בתקופה שהעיתונאים ניהלו מולו ומול מנכ"ל רשת 13 אבי בן טל קרב מר נגד מהלך הפיטורים.

נראה כי הרמן החליט לחצות את הקווים ולהצטרף לעולם העסקי כבמקביל להיות מעורב במיזם דיגיטלי של הגנה על ילדים ברשת - תחום בו הוא מרצה במהלך השנים האחרונות.

דורון הרמן סרב להגיב לידיעה.

עידו מינקובסקי ועודד הרשקוביץ מסרו בתגובה: "מאחלים לעצמנו שדורון יצטרף אלינו".