לקראת פתיחת קווים בישראל: אמירייטס הקימה קו ייצור מזון כשר

חברת התעופה אמירייטס מודיעה על הקמת קו ייצור של מזון כשר במטוסיה על ידי חברת הקייטרינג שלה EKFC, שמציעה שירות מזון ל-100 חברות תעופה ברחבי העולם • סוג הכשרות שיוענק למזון הוא (Kashrut Division of the Orthodox Union (OU

הבר של אמירייטס במטוס / צילום: אתר החברה
הבר של אמירייטס במטוס / צילום: אתר החברה

לקראת פתיחת קווים לישראל - חברת התעופה אמירייטס מודיעה על הקמת קו ייצור של מזון כשר במטוסיה על ידי חברת הקייטרינג שלה EKFC, שמציעה שירות מזון ל-100 חברות תעופה ברחבי העולם. החברה יצרה שותפות עם חברת האחזקות CCL כשהיא משיקה את קו המזון הכשר, שמכונה Kosher Arabia, ושיחל לפעול בינואר 2021. סוג הכשרות שיוענק למזון הוא (Kashrut Division of the Orthodox Union (OU.

מנכ"ל חברת הקייטרינג של האמירויות סאמיד מוחמד מסר כי "החברה מציעה מזון כשר מזה שנים אבל אנחנו מעריכים שהביקוש למזון כשר באמירויות יצמח במהירות". עוד הוא מסר כי חברת הקייטרינג אף צפויה לפתוח מסעדות כשרות בדובאי וביעדים אחרים באמירויות.

אמירייטס היא חברת התעופה הגדולה יותר המגיעה מנסיכות האמירויות ובסיס האם שלה ממוקם בדובאי. החברה השנייה היא אתיחאד שבסיס האם שלה באבו דאבי. אמירייטס זוכה בעקביות בתארים כחברה הטובה בעולם ונחשבת לכזו שמעניקה את השירות הטוב ביותר. ב-2019 הטיסה החברה 56 מיליון נוסעים והצי שלה מונה 270 מטוסים. היא טסה ל-157 יעדים ומעסיקה קרוב ל-60 אלף עובדים.

אמירייטס צפויה להשיק קווים לישראל והחוזקה שלה עבור הנוסעים תבוא לידי ביטוי בטיסות ההמשך שמציעה החברה מהבסיס שלה בדובאי ליעדים שונים במזרח הרחוק. מסלולים אלה שכוללים טיסות בשמי ערב הסעודית יקצרו משמעותית את משך הטיסה מישראל ליעדים במזרח הרחוק.