איל וולדמן וקרן בנסון אאוק משקיעים באפליקציית הברכות KRE8.TV

האפליקציה הישראלית, שמאפשרת להזמין קטעי וידיאו אישיים מסלבריטאים, גייסה 4 מיליון שקל בסיבוב סיד • המייסד רוי הרמן: "בימים שעולם התרבות מושבת, אנחנו מציעים לאמנים דרך קלה להתפרנס באמצעות הטלפון"

איל וולדמן / צילום:  שלומי יוסף
איל וולדמן / צילום: שלומי יוסף

חברת KRE8.TV, המפתחת אפליקציית תוכן המבוססת על סלבריטאים, הודיעה היום (ב') על גיוס של 4 מיליון שקל במסגרת סיבוב סיד. סבב הגיוס, הראשון עד היום של החברה שהחלה לפעול בינואר 2020, הובל על ידי קרן בנסון אאוק (Benson Oak ventures) והשתתף בו גם איל וולדמן, מייסד מלאנוקס.

מייסד KRE8.TV רוי הרמן אמר ל"גלובס" כי ההיכרות הראשונה עם וולדמן נעשתה דרך קרן בנסון אאוק ומאוחר יותר הם קיימו מספר שיחות. כיום החברה מעסיקה שלושה עובדים בישראל ועוד שלושה בחו"ל, כשהכוונה היא להרחיב את כוח האדם בעקבות הגיוס.

האפליקציה KRE8.TV מאפשרת למשתמשים להזמין קטעי וידיאו מותאמים אישית מסלבריטאים שהם אוהבים, כמו ברכות או סרטוני עידוד. הרמן סיפר כי כי עד היום בוצעו אלפי עסקאות דרך האפליקציה כאשר המחיר הממוצע של סרטון עמד על 100 שקל. בין השאר הוזמן דרך האפליקציה סרטון בהקדשה אישית עם שיר רומנטי ליום האהבה משימי תבורי (150 שקל) וסרטון עידוד מעידו קוז'יקרו 100 שקל). הקומיקאי יונתן ברק משתמש בפלטפורמה כדי לגייס מימון לתוכנית הרשת שלו.

הרמן (31), בוגר תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת קולומביה, הוא בונה אפליקציות סידרתי שהקים כבר כ-50 אפליקציות. בין השאר בנה הרמן בעבר את אפליקציית GroupWize לניתוח שיחות קבוצתיות בוואטסאפ ואת אפליקציית HappyTLV שמציגה מבצעי האפי האוור בברים ובמסעדות בתל אביב. הוא הקים את האפליקציה הנוכחית ללא מימון. "המטרה שלי היא לבנות חברה סקסית, חדשנית ומגניבה בישראל כמו פייסבוק, אינסטגרם וסנאפצ'ט, כדי שבהייטק הישראלי לא יהיו רק חברות סייבר ופינטק משעממות", אמר הרמן.

מייסד KRE8.TV רוי הרמן / צילום: משה לוי
 מייסד KRE8.TV רוי הרמן / צילום: משה לוי

לדבריו המטרה של האפליקציה כעת להתרחב לשוק האמריקאי כמו גם לפתח אפשרות לסלבריטאים ליצור ערוץ תכנים בלעדיים עם דמי מנוי חודשיים. "אנחנו רוצים ליצור ערוץ שבו תוכל להעלות תכנים בלעדיים לקהל שמתעניין בזה. מספיק שיהיו לך 1,000 עוקבים שישלמו 30 שקל בחודש וכבר יש לך הכנסה של 30 אלף שקל. בטוויטר וביוטיוב 1,000 עוקבים לא שווים כלום ורק ב-100-200 אלף עוקבים תוכל להרוויח כסף משיווק בפלטפורמות האלו".

הרמן אומר שהאפליקציה שלו רלוונטית במיוחד בימי הקורונה. "בימים שבהם עולם התרבות מושבת ואף אחד לא יודע מתי הוא יחזור לפעול, אנחנו מציעים לאנשי תרבות דרך קלה להתפרנס באמצעות הטלפון. כבר היום יש סלבריטאים שזאת הכנסה או השלמת הכנסה בשבילם, זה פתרון שמפרנס אנשים".

רוברט כהן, שותף מנהל בקרן בנסון אאוק ונצ'רס, מסר כי "אנחנו רואים הזדמנות ענקית בתחום 'כלכלת היוצרים' במיוחד בתקופה שכזאת, תחום שבו יזמים ויוצרים מכל סוג יכולים ליצור מותג עצמאי שמחבר ביניהם לקהלי לקוחות שונים בצורה פשוטה ודיגיטלית לחלוטין. לרוי ולצוות יש חזון שאפתני שאנחנו שמחים להיות חלק בו".