הפרסומת של HOT בהשתתפות השחקנית גל גדות ובאמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, כובשת את פסגת הפרסומות הזכורות, אם כי שיעורי הזכירה לפרסומת (6.2%), עדיין נמוכים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 9.5%.
בראש טבלת הפרסומות האהובות מדורגת השבוע הפרסומת של בזק אינטרנט באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, עם שיעור אהדה של 14.4%, הנמוך מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות האהובות העומד על 21.3%.
זכורות ואהובות
הקמפיין של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.25 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הינם בהתאם לנתוני התקציב לפי דו"ח נתוני יפעת בקרת פרסום.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות, אשר שודרו השבוע ב-TV עומד על 628 (בהשוואה ל-529 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-40 מיליון שקל ( נמוך מהשבוע הקודם שעמד על 47 מיליון). התקציבים הם במחירים מוערכים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.