יזם הנדל"ן דוד רפאל השקיע 10 מיליון שקל באתר השיווק Zira1

אתר שיווק הנדל"ן Zira 1, שבבעלות רינת פאר, השלים סבב גיוס שני • ההשקעה באתר נעשתה לפי שווי של 300 מיליון שקל

רינת פאר ודוד רפאל / צילום: גבע טלמור
רינת פאר ודוד רפאל / צילום: גבע טלמור

"רפאל או.די.גי יזמות בע"מ", שבשליטת יזם הנדל"ן דוד רפאל, רכשה 3.3% ממניות אתר שיווק הנדל"ן Zira 1 תמורת 10 מיליון שקל, כחלק מסבב גיוס שני לחברה. העסקה מגלמת לחברה שווי של 300 מיליון שקל.

האתר מספק פלטפורמה למכירה או השכרת נדל"ן מניב וניתן למצוא בו משרדים וחללי עבודה, לרבות פרויקטים שנמצאים בשלב ההקמה. מאפיין בולט של האתר טמון בתצורה שבה מוצגים הנכסים. סיור באתר מאפשר לצפות בנכסים באמצעות סיורי תלת ממד, וסרטוני וידאו. כן מספק האתר מידע מקיף על הנכס, הבניין והסביבה ואף מאפשר לבצע מדידה מדויקת של הנכסים שעומדים למכירה או השכרה. כיום מוצגים באתר כ-2,000 נכסים, מרביתם בייעוד של משרדים.

מייסדת האתר ובעליו, רינת פאר, מסרה כי "אנו גאים שבתקופה מאתגרת זו, החברה מגייסת סכום משמעותי וממשיכה להתקדם ולבנות את הצעד הבא בענף הנדל"ן המסחרי. אתר Zira1 הוקם על מנת לשמש מקור מידע מוביל באמינותו ובאפשרויות שהוא מגלם בתוכו להשכרה ורכישת משרדים. הושקע במיזם מאמץ רב על מנת לספק חווית משתמש הכוללת בין היתר: הגדרת מאפייני הנכס המבוקש, והעברתו לאופציות הרלוונטיות עבור המשתמשים, כמו כן האתר מאפשר תפעול קל ויעיל לבעלי הנכס".