ראש השב"כ מתנצל על הפרת הסגר: "מצר על האירוע ולוקח אחריות"

יומיים לאחר שנחשף כי ראש השב"כ נדב ארגמן אירח בביתו בני משפחה שאינם מתגוררים עמו, מפרסם שירות הביטחון הודעת התנצלות בשמו

נדב ארגמן / צילום: קובי גדעון-לע"מ
נדב ארגמן / צילום: קובי גדעון-לע"מ

יומיים אחרי הפרסום על כך שראש השב"כ אירח את בני משפחתו בסוכתו במהלך החג, פרסם היום (ה') דובר השב"כ הודעה על פיה ארגמן מצר על האירוע.

"עם חזרתו מנסיעת עבודה בחו"ל בה שהה ביומיים האחרונים, ראש השירות מאשר כי בשבת האחרונה ביקרו בבית המשפחה בתו החיילת, לאחר חודש וחצי שלא הייתה בבית, ובתה של רעייתו, בעלה ובנם התינוק, עליו משגיחה רעייתו במהלך ימות השבוע".

עוד אמר ראש השב"כ כי בניגוד לדיווח של רשת ב', היחידים ששהו בבית הם ילדיו וילדיה של רעייתו. סך הנוכחים, כולל בני הבית הקבועים, היה 8 אנשים אשר שהו באוויר הפתוח. כמו כן, בתו אינה מתגוררת קילומטרים רבים ממנו (כמצוין בדיווח) - מדובר בחיילת המתגוררת לסירוגין בבית אביה ובבית אימה.

"ראש השירות מצר על אירוע זה ולוקח עליו אחריות מלאה", נאמר בהודעה.

האירוע הצטרף למספר אירועים של הפרות של בכירי המדינה, כולל מחלתה של השרה גילה גמליאל בקורונה, אחרי שהלכה לבית כנסת בטבריה, מרחק של 150 ק"מ מביתה ואחרי ששיקרה בחקרה האפידימיולוגית. על כך יש להוסיף ביקור משפחתי של ח"כ מיקי לוי, וחברה של בנו של ח"כ נפתלי בנט שהגיעה לביתם במהלך כיפור וההפרה האחרונה, הזמנת מעצב שיער לבית ראש הממשלה כדי להכין את שיערה של שרה נתניהו לצילומי סרטון, וזאת על אף שכל המספרות במדינה סגורות.