טלטלה בצמרת שופרסל: המשנה למנכ"ל אורי קילשטיין עוזב את הרשת אחרי 11 שנה

התפטרותו של קילשטיין תכנס לתוקף בינואר הקרוב • קילשטיין סומן לאורך השנים כמי שעשוי להיות זה שיקבל לידיו את מושכות הניהול של הקבוצה, לאחר שאיציק אברכהן יפנה את מקומו • בסוף השבוע הצהיר אברכהן בראיון שנתן לעיתון דה מרקר כי הוא לא צפוי לפנות את מקומו בקרוב • קילשטיין: "הגיעה העת לפנות לדרך חדשה"

אורי קילשטיין / צילום: סיון פרג'
אורי קילשטיין / צילום: סיון פרג'

אורי קילשטיין, המשנה למנכ"ל ואחת מדמויות המפתח בשופרסל, בדרך לעזוב את רשת קמעונאות המזון הגדולה בישראל. קילשטיין, המשמש כמשנה למנכ"ל ומנהל אגף הסחר ושיווק, הודיע על סיום כהונתו בחברה, שייכנס לתוקף בחודש ינואר 2021. קילשטיין שמש בתפקיד הנוכחי כ-8 שנים, ובסך הכל כ-11 שנים בחברה.

נציין כי קילשטיין סומן לאורך השנים כמי שעשוי להיות זה שיקבל לידיו את מושכות הניהול של קבוצת קמעונאות המזון, ביום שבו תפקיד מנכ"ל החברה יתפנה. בסוף השבוע האחרון הצהיר מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, בראיון שנתן לעיתון דה מרקר כי הוא לא צפוי לפנות את מקומו בקרוב, ככל שיימצא יו"ר אשר עמו יוכל לעבוד בשיתוף פעולה, כשאמר: "יש לפני כמה פרויקטים בשופרסל שאני מעוניין ליישם עד הקצה ושייקחו כמה שנים, אבל יביאו את החברה למדרגה הבאה שלה", ובכך הבהיר שבכוונתו להמשיך ולכהן בתפקיד.

עוד נזכיר, בימים אלה בוחן דירקטוריון שופרסל יו"ר דירקטוריון חדש לחברה, והכרעה בסוגיה צפויה להינתן בימים הקרובים.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל מסר: "אני מודה לאורי על תרומתו הרבה להצלחת החברה לאורך השנים, ומאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

קילשטיין עצמו מסר היום: "לאחר כ-8 שנים בתפקיד וכ-11 שנים בחברה, אשר כללו אתגרים עסקיים משמעותיים והצלחות רבות, הגיעה העת לפנות לדרך חדשה. אני מודה לאיציק אברכהן המנכ"ל ולשופרסל כולה, על תקופה של עשייה משמעותית".