חוזה חדש של 20 מיליון דולר לגילת בארה"ב

גילת, המספקת פתרונות בתחום התקשורת הלוויינית, נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי שוק של 301 מיליון דולר • גילת הייתה אמורה להירכש על-ידי קומטק האמריקאית אך לאחר תביעות הדדיות הגיעו שני הצדדים להסכם פשרה שביטל את העסקה וקבע פיצוי של 70 מיליון דולר עבור גילת

גילת לווינים / צילום: תמר מצפי, גלובס
גילת לווינים / צילום: תמר מצפי, גלובס

חוזה חדש לגילת לוויינים בארה"ב: החברה דיווחה על זכייה בחוזה של 20 מיליון דולר לתקופה של שלוש שנים עם ספקית תקשורת סלולרית גדולה (Tier-1) ששמה לא נמסר. מדובר בחידוש והרחבה של חוזה קיים, לאספקת שירותי ניהול ותמסורת סלולרית, וכעת גילת תהיה הספקית היחידה של הלקוחה בתחומי ה-LTE Backhauling והתאוששות מאסון (Disaster recovery). לפי הודעתה של גילת, הטכנולוגיה של החברה מבטיחה את חוויית המשתמש ואת המעבר החלק לדור החמישי בסלולר (5G).

"אנו שמחים להיבחר על ידי מפעילת תקשורת אמריקאית Tier-1 לספק שירותי ניהול במסגרת חידוש והרחבת חוזה משמעותי זה לשלוש שנים נוספות. זוהי עדות ליכולות השירות האיתנות של גילת בתחום זה", ציינה מיכל אהרונוב, סמנכ"לית פעילות מסחרית בגילת. "אני מרוצה מכך שאסטרטגיית שירותי הניהול של גילת מוכיחה את עצמה באופן גלובלי וכך מבטיחה חוזים חשובים עם לקוחות גדולים ברחבי העולם".

גילת  , המספקת פתרונות בתחום התקשורת הלוויינית, נסחרת בנאסד"ק ובתל אביב לפי שווי שוק של 301 מיליון דולר. בעלי המניות המרכזיים בה הם קרן פימי בראשותו של ישי דוידי (33.9%) וחברת מבטח שמיר בראשותו של מאיר שמיר (9.7%). גילת הייתה אמורה להירכש על-ידי קומטק האמריקאית אך לאחר תביעות הדדיות הגיעו שני הצדדים להסכם פשרה שנחתם לאחרונה, שביטל את העסקה וקבע פיצוי של 70 מיליון דולר שקומטק תשלם לגילת.