רייטינג שבועי: הזמר במסכה בראש הטבלה

קשת 12 שולטת בטבלת הרייטינג השבועית עם תשע תוכניות מתוך 10 • התוכנית היחידה של רשת 13 שבטבלה היא המירוץ למיליון, שממוקמת במקום התשיעי בלבד

מתוך "הזמר במסכה" / צילום: צילום מסך מאתר mako
מתוך "הזמר במסכה" / צילום: צילום מסך מאתר mako

טבלת הרייטינג השבועית ממשיכה להציג נתונים מחמיאים במיוחד לקשת 12 ונתונים מאכזבים לרשת 13. תשע מתוך עשר התוכניות המובילות הן של קשת, ורשת 13 מיוצגת בטבלה רק עם תוכנית אחת - "המירוץ למיליון" הממוקמת במקום התשיעי.

מדובר לא רק במכה תדמיתית לרשת אלא גם במכה כלכלית -  "המירוץ למיליון" היא מתוכניות הטלוויזיה היקרות שיש, ורייטינג של ממוצע של 13.7% לא יכול לכסות את העלויות הגבוהות.

דירוג רייטינג
 דירוג רייטינג

פיצול הפרקים אולי ממזער את הנזקים, אבל תוכנית מעין זאת נועדה כדי למשוך קדימה לוח שידורים ולא כדי למזער הפסדים. הפער בין נתוני הרייטינג של "המירוץ למיליון" לתוכנית שבאה אחריה בדרוג - "ערב טוב עם גיא פינס" - עומד על עשירית אחוז בלבד.

במקרה הזה מה שנחשב הישג מכובד לגיא פינס, שתוכניתו איננה תוכנית פריים טיים וההשתלבות שלה בדרוג איננה מובנת מאליה, משקף בדיוק את ההיפך עבור "המירוץ למיליון".

עם זאת בגלל ש"המירוץ למיליון" מאופיינת בצפייה משפחתית, למרות הרייטינג הדומה כמות צופים בה גבוה משמעותית ביחס ל"ערב טוב עם גיא פינס": כ-425 אלף צופים בממוצע לפרק לעומת 343 אלף לפינס.

נתוני הרייטינג של תוכניות הפריים טיים של קשת 12 ממשיכים להזכיר מבחינת מספרים את ימי ערוץ 2 העליזים: שתי התוכניות המובילות הן פרקים של "הזמר במסכה" עם רייטינג ממוצע של 26.4% ו-776 אלף צופים לתוכנית הראשונה ורייטינג של 25.5% ו-734 אלף צופים לשנייה.

"נינג'ה ישראל" ישראל ממוקמת במקום השלישי והרביעי מבחינת נתוני רייטינג. הרייטינג הממוצע של התוכנית הראשונה עמד 22.2% ו-582 אלף צופים והרייטינג הממוצע של התוכנית השנייה עמד על 20.6% ו-545 אלף צופים.

התוכנית חשיפה ממוקמת מבחינת נתוני רייטינג במקום השביעי עם רייטינג ממוצע של 17.8% ובמקום השמיני "לשחות עם לווייתן" עם רייטינג של 15.8%.