ישראייר תעתיק את מערך מאמני הטיסה למתקני חברת התעופה אתיחאד באבו דאבי

עד כה טייסי ישראייר עברו אימונים בסימולטורים באמסטרדם, אולם מאז פרצה הקורונה ישראייר לא טסה לאמסטרדם • מבחינת ישראייר, שמתכננת להשיק טיסות לאבו דאבי, מדובר בהתייעלות משמעותית, לצד השימוש במתקני אתיאחד שנחשבים ברמה גבוהה

תא הטייס במטוס ישראייר / צילום: מוני שפיר
תא הטייס במטוס ישראייר / צילום: מוני שפיר

לא רק טיסות וחבילות נופש: ישראייר מתכננת להעתיק את מערך מאמני הטיסה של טייסיה למתקני חברת התעופה אתיחאד באבו דאבי. כיום, טייסי ישראייר עוברים אימונים בסימולטורים באמסטרדם. מדובר בטייסי דגמי איירבוס 320, כאשר לישראייר יש ארבעה מטוסים כאלו המופעלים באמצעות 32 טייסים.

החברה מבצעת 80 אימוני טיסה תקופתיים בהולנד. מבחינת ישראייר שמתכננת להשיק טיסות לאבו דאבי, מדובר בהתייעלות משמעותית, לצד השימוש במתקני אתיאחד שנחשבים ברמה גבוהה.

כיום, ישראייר לא טסה לאמסטרדם, ולכן על מנת להטיס את הטייסים לאימונים התקופתיים, קיימת עלות של הטסת הצוותים. כאשר היא תפעיל טיסות ישירות לאבו דאבי  - העלות הזו תימחק. זאת לצד אפשרות הלינה באבו דאבי, שתהיה זמינה לחברה במסגרת שיתופי פעולה שהיא כרתה עם ספקים באבו דאבי.

נזכיר כי ב-2 בדצמבר מתכננת החברה להשיק את טיסותיה הישירות לדובאי. טיסות אלה יפעלו בתדירות יומית. בשלב הבא תשיק החברה טיסות לאבו דאבי. עד כה, דיווחה החברה על יותר מ-2,000 נרשמים לטיסות. סמנכ"לי המסחר והשיווק של ישראיר, אבי מנדלבאום וגיל סתיו, השוהים כעת בדובאי, חתמו על סדרת הסכמי שיווק מלונות, שישולבו בחבילות הנופש ובטיולים המאורגנים של קבוצת ישראייר.