קבוצת RGE משיקה פלטפורמת סטרימינג עצמאית לילדים ולנוער

הפלטפורמה החדשה תיקרא BIGI והיא תציע את התכנים של ערוץ הילדים, עולם המשפיענים ותכנים מהארץ ומהעולם המיועדים לילדים • הפלטפורמה הוקמה לאחר שערוץ הילדים שבבעלות החברה, ירד משידור בהוט וב-yes

הופכים את הלימון ללימונדה: קבוצת RGE בעלת ערוץ הילדים, שנותרה ללא ערוצי שידור בהוט ו-yes משיקה פלטפורמת OTT עצמאית - שירות סטרימינג לילדים ונוער תחת שם המותג BIGI.

הפלטפורמה תציע פרט לתוכניות הרגילות של ערוץ הילדים, גם תכנים נוספים כמו עולם משפיענים שיופעל מתוך האפליקציה, תכנים בלעדיים שמומנו על ידי קבוצת RGE וישודרו בלעדית למנויי BIGI, אלפי שעות של תכני טלוויזיה מהארץ ומהעולם וחנות מקוונת. בעתיד יתווספו גם הופעות, עולמות גיימינג ועוד. במסגרת השקת BIGI ועולם המשפיענים נעשה מהלך ראשון של חיבור בין ערוץ טלוויזיה לניהול טאלנטים שיהיו מנוהלים בתוך קבוצת RGE ומזוהים עם BIGI.

תכני BIGI יתאפשרו לצפייה ישירה בסמארטפונים, בטאבלטים וב-Android tv ישירות מחנויות האפליקציה של אפל ואנדרואיד. בשלב הזה BIGI לא תוצע במסגרת שידורי ה- OTT של סלקום ופרטנר או ב-הוט וב-yes . עלות השירות תעמוד על 9.90 שקל לחודש.

RGE עברה לאחרונה לשליטה מלאה של משפחת רקאנטי, לאחר שרכשה מאיש העסקים לן בלווטיק את חלקו. החברה ממוקדת כיום בעיקר בערוץ הספורט שמחזיק בזכויות השידור של ליגת האלופות בכדורגל בארץ ובמשחקי מכבי תל אביב בכדורסל ביורוליג וכן בליגת הכדורסל עצמה.

"להיות בכול מקום שבו נמצאים צרכני התוכן שלנו"

בעבר היוותה הפעילות של ערוץ הילדים שבבעלותה נדבך משמעותי בפעילות. ערוץ הילדים שהתחיל את דרכו כערוץ בכבלים היה במשך שנים ארוכות הגוף החזק והמשמעותי בתחום ההפקה והשידור של תוכן לילדים ובני נוער, והעלה תוכן שנצפה על ידי עשרות אלפי ילדים בישראל.

בהמשך הוא שודר גם ב-yes אך סכסוך משפטי הביא לאחר שב-2017 הופסקו שידוריו בפלטפורמה זאת, ושנה לאחר מכן ב-2018 הוא ירד משידור גם בהוט. כיום הערוץ משודר רק בפלטפורמות הטלוויזיה של סלקום ופרטנר.

לדברי ירון שגב מנכ"ל משותף ב RGE: "החזון שעמד לנגד עינינו בפיתוח BIGI היה להיות בכול מקום שבו נמצאים צרכני התוכן שלנו ולספק להם את מה שהם מחפשים, ובאופן בטוח ואיכותי.
"בכוונתנו להשקיע עוד משאבים רבים הן בפיתוח תוכן ייחודי והפצתו וכמובן לשמור על מובילותנו בחיבור שבין התוכן לטכנולוגיה. אנו בטוחים שהמהלך יפתח לצרכנים וגם לשוק התקשורת והיצירה בישראל הזדמנויות חדשות ומרתקות, לצד האפשרויות שקיימות כבר היום."