על תרומה ותמורה חברתית: אלה הזוכים בפרס זוסמן-ג'וינט

וגם: חברת SAP ישראל תרמה לאחרונה מכשיר "גליידוסקופ" למרכז הרפואי קפלן • השיחה

מתוך אתר קהילת "חלאסרטן" / צילום: צילום מסך
מתוך אתר קהילת "חלאסרטן" / צילום: צילום מסך

הוכרזו רשמית שלושת הזוכים בפרס זוסמן-ג'וינט על שם לאונור ולארי זוסמן ז"ל, לשנת 2020: צוות "חלאסרטן", רשת תומכת לצעירים חולי סרטן; צוות "שכולו טוב", הפועל לקידום שיקום מיטבי בשוק התעסוקה של אנשים עם מגבלות; וצוות "תופסים כיוון" הפועל להשתלבות צעירים אקדמאיים מהפריפריה בשוק העבודה. כל אחד מהם יקבל סך של 25 אלף דולר.

מנימוקי הבחירה: צוות חלאסרטן יצר מענה למדד בינלאומי של מערכות הבריאות בשם unmet needs, צרכים שהמערכת לא מצליחה למלא עבור מטופליה. הצוות פועל כאקסלרטור המאפשר לחברי הקהילה לקדם יוזמות, ובכך יצר אפשרויות תעסוקה לחברי הקהילה בתוך הקהילה. קבוצת שכולו טוב היא ספק שירות של משרד הבריאות, משרד העבודה והרווחה, משרד הביטחון, ושירות בתי הסוהר. הצוות שזכה הוא  הוא צוות הפיתוח והשיקום, המלווה מקבלי שירות בתהליכי שיקום תעסוקתיים וחברתיים. תוכנית תופסים כיוון פונה לבוגרי מוסדות השכלה גבוהה שמתקשים להשתלב במשרה הולמת את כישוריהם והשכלתם. התוכנית מסייעת להם להשתלב בתעסוקה הולמת,  לפתח קריירה, וליצור מאסה קריטית של צעירי פריפריה בעלי חוסן כלכלי ומעורבות חברתית להמשך.

חדשות טובות

חברת SAP ישראל תרמה לאחרונה מכשיר "גליידוסקופ" למרכז הרפואי קפלן, ששוויו עשרות אלפי שקלים. המכשיר, השני במרכז, מאפשר ביצוע פעולות רפואיות תוך שמירה על מרחק 

הטרקלין

כנס EuropeDays2020 הווירטואלי נפתח השבוע, במטרה "להתניע מחדש את העגלה", ולחבר בין יזמים וחברות סטארט-אפ ישראליות עם חברות ומשקיעים מגרמניה, אוסטריה ושוויצריה. את הכנס יזם גילי צגלה, מנכ"ל חברת Novawind. כבר בסוף השבוע קיבלו המוזמנים רשימת קניות, כדי שבארוחת הצוהריים המיועדת הם יוכלו לצפות בהנחיותו של שף גרמני שהראה להם איך להכין שניצל וינאי אמיתי. בהמשך, לקראת סיום היום, הוזמנו הנוכחים להרים כוס בירה, אותה רכשו עם קופון שקיבלו בהליך ההרשמה.

כנס Europe. להשקיע בשניצל / צילום: צילום מסך
 כנס Europe. להשקיע בשניצל / צילום: צילום מסך