דוח פינטק | פודקאסט

כבר לא מטבע אלטרנטיבי: כך פייפאל משנה את עולם הקריפטו

מטבע הביטקוין נמצא איתנו כבר עשור, והוא הולך, מתייצב, וחודר אל מיינסטרים עולם התשלומים • דחיפה אחרונה למטבע נתנה חברת פייפאל שהכריזה כי תאפשר להעביר מטבעות קריפטו בולטים בפלטפורמה שלה • האזינו

משרדי PayPal בסן חוזה / צילום: Jeff Chiu, AP
משרדי PayPal בסן חוזה / צילום: Jeff Chiu, AP

הביטקוין נחשב מטבע תנודתי מאוד, ספקולטיבי ובוודאי לא מומלץ כהשקעה סולידית. ככזה הוא התקשה לחדור לתוך המיינסטרים של הכלכלה. אלא שבשבועות האחרונים מתרחשים אירועים מעניינים שמכניסים את עולם הקריפטו, והביטקוין בראשו, ליום יום שלנו.

כך לדוגמה, חברת פייפאל החלה לאפשר שימוש בפלטפורמה שלה למסחר באמצעות מטבעות דיגיטליים. כך שבכול מדינות העולם יוכלו להחזיק במטבע, ויתאפשר לבתי עסק להשתמש בו כמטבע לכל דבר ועניין. האם המהלך ישנה את כל מה שאנחנו יודעים על מטבעות הקריפטו? 

עקבו אחר הפודקאסט בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם בהעתקת כתובת ה-RSS

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל .