פליי דובאי הכריזה על השקת קו לתל אביב כבר בסוף החודש

חברת הלואו קוסט הכריזה על פתיחת קו ת"א-דובאי כבר ב-26 בנובמבר • ישראייר וארקיע לא יפגרו אחריה בהרבה • לפי ההסכמים בין המדינות, התיירים יהיו פטורים מוויזות

חברת התעופה פליי דובאי / צילום: שאטרסטוק
חברת התעופה פליי דובאי / צילום: שאטרסטוק

הראשונה שתשיק את הקו? חברת הלואו קוסט פליי דובאי הכריזה על פתיחת קו תל אביב-דובאי כבר ב-26 בנובמבר. החברה הכריזה כי תפעיל שתי טיסות יומיות, ובסך-הכול 14 טיסות בשבוע.

ישראייר כבר הכריזה על השקת הקו ב-2 בדצמבר, ואילו ארקיע מתכוונת להפעיל טיסות לדובאי ב-20 בדצמבר. כל החברות יצטרכו להמתין לאישור סופי, שיאפשר את הפעלת הקווים. נזכיר כי על-פי ההסכמים בין המדינות, התיירים יהיו פטורים מוויזות.

הטיסות של פליי דובאי כבר ניתנות להזמנה באתר האינטרנט של החברה, והמחירים מתחילים בכ-180 דולר לכיוון לכרטיס הכולל כבודת יד (7 ק"ג), ומ-203 דולר לכיוון לכרטיס הכולל ארוחה ומזוודה של עד 20 ק"ג בנוסף לכבודת יד. כרטיס גמיש שניתן גם לביטול עולה כ-240 דולר לכיוון.

פליי דובאי היא חברת לואו קוסט חריגה בנוף, משום שהיא מציעה במטוסיה גם מחלקת עסקים, כאשר מחירו של כרטיס כזה מתחיל בכ-800 דולר.

מי שתייצג את פליי דובאי בישראל היא חברת אופן סקיי. החברה משמשת כ-GSA (כלומר נציגה מקומית) לשורה של חברות תעופה בין השאר אירופלוט, טאפ פורטוגל ואייר אינדיה, וחברות נוספות שלא פועלות בישראל בהן סינגפור איירליינס, אווה אייר ועוד. אופן סקיי נוסדה ב-1982, והיא מנוהלת על-ידי אפרים פורטיס.