הסכם משמעותי לדיזנהאוז: תמשיך לייצג את BCD Travel בישראל לעוד 5 שנים

BCD Travel היא אחת מקבוצות התיירות הגדולות בעולם השמה דגש על  ניהול נסיעות לעסקים • יו"ר דיזנהאוז בי.טי.סי, עפר חודורוב: החברה בישראל תטפל בלקוחות העסקיים ש-BCD משרתת ברחבי העולם; "מדובר בעשרות אלפי נסיעות בשנה"

בשורות טובות בצל משבר התיירות: תאגיד התיירות הבינלאומי BCD Travel מאריך את שיתוף-הפעולה עם חברת דיזנהאוז בי.טי.סי לחמש שנים נוספות. מאז 2006 משמשת דיזנהאוז כנציגה הרשמית והבלעדית של תאגיד BCD Travel בישראל.

BCD Travel נוסדה ב-1975 וכיום היא אחת מקבוצות התיירות הגדולות בעולם השמה דגש על תחום ניהול נסיעות לעסקים. בשנת 2019 היקף המכירות של התאגיד עמד על 27.5 מיליארד דולר. החברה פועלת ב-109 מדינות ומעסיקה 14,900 עובדים.

על-פי ההסכם, דיזנהאוז תמשיך לנהל ולספק שירותי נסיעות עבור עשרות לקוחות גלובליים של BCD Travel בישראל. לאחרונה פרסמה BCD על הגדלת שיתוף-הפעולה שלה בסגמנט הנסיעות העסקיות של Siemens ב-64 מדינות, כך שדיזנהאוז בישראל תעניק שירות לחברה בהתאם.

יו"ר דיזנהאוז בי.טי.סי, עפר חודורוב, הסביר כי מהות ההסכם הוא שהחברה בישראל תטפל בלקוחות העסקיים ש-BCD משרתת ברחבי העולם. "מדובר בעשרות אלפי נסיעות בשנה שמתורגמות להכנסות של מיליוני שקלים עבור דיזנהאוז. תעשיית התיירות חווה את המשבר הגדול ביותר בתולדותיה, ומעודד אותנו לראות שתאגיד ענק כמו BCD Travel רואה את דיזנהאוז בי.טי.סי כשותף אסטרטגי לשנים רבות".