“אני לא מבין את כל הבירוקרטיה הזאת כשחסרות במדינה דירות. אפשר לעשות את זה בהרבה פחות זמן”

פרויקט הריסה ובנייה ברחוב עטרות ברמת גן: 18 דירות במקום 6 • הבנייה צפויה להתחיל בינואר 2021 והאכלוס כ-24 חודשים לאחר תחילת הבנייה

סיפור הדיירים:

אולג, מבעלי הדירות בבניין, מספר: "אנחנו בניין של שש דירות בסך הכול, ואני היחיד מבעלי הדירות שגר כאן. ב-2012, כשקניתי את הדירה, התחלתי להתעניין בפרויקט. היה רק בעלים אחד שלא רצה, הוא היה מאוד מבוגר ובינתיים נפטר. התחלנו לחפש קבלנים, וכבר ב-2014 הגשנו תוכנית, אבל בעירייה התחלפו אנשים, וכל הזמן זה מתעכב.

"זה הולך מאוד לאט וזה מעצבן. היזם כבר שילם אגרות לפני חודשיים ועדיין לא קיבלנו את היתר הבנייה. עכשיו יורד גשם וצריך לתקן את הגג, וחבל זה כמה אלפי שקלים. הדיירים יודעים שהולכים להרוס את הבניין אז עושים בעיות למשכירים. אני לא מבין את כל הבירוקרטיה הזאת, כשחסרות במדינה דירות. אפשר לעשות את זה בהרבה פחות זמן".

התמורה ליזם:

היזם יבנה 18 דירות, מהן שש חוזרות לבעלי הדירות ו-12 למכירה. בבניין יהיו 8 דירות 3 חדרים בשטח 83 מ"ר, 8 דירות 4 חדרים בשטח 100 מ"ר, דירת גן 3 חדרים בשטח 80 מ"ר ופנטהאוז 4 חדרים בשטח 100 מ"ר. בנוסף, תתווסף מעלית לבניין וחניון תת קרקעי עם 19 חניות.

התמורה לדיירים:

הדיירים מקבלים דירה חדשה בבניין חדש עם מעלית וחניה תת קרקעית לכל דירה. הדירות של הדיירים יהיו בקומות 2-7, בשטח של 100 מ"ר. הדיירים יקבלו דירות חדשות בשטח של 10 מ"ר יותר מהדירה שמסרו וכן יקבלו מרפסת בשטח של 12 מ"ר.

לו"ז:

היזם כבר שילם אגרות והיתר בנייה אמור להתקבל בקרוב. הבנייה צפויה להתחיל בינואר 2021 והאכלוס כ-24 חודשים לאחר תחילת הבנייה.

המצב הקיים: בניין בן 3 קומות הכולל 6 דירות, 2 דירות בקומה, בבניין אין מעליות, יש כ-6 חניות בקומת עמודים
אדריכל הפרויקט: ג’ו הוטניק
היזם: קבוצת מגדלי איתי