מחווה של כבוד והערכה בבורג' חליפה: מדוע המשלחת הישראלית זכתה לביקור

וגם: סמנכ"לית הכספים של אל על, דגנית פלטי, עוזבת • השיחה

חברי המשלחת של התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר ומכון היצוא באמירויות / צילום: דוברות התאחדות התעשיינים
חברי המשלחת של התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר ומכון היצוא באמירויות / צילום: דוברות התאחדות התעשיינים

השבוע יצאה לאמירויות משלחת של התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר ומכון היצוא. במשלחת אמור היה להשתתף נשיא ההתאחדות ד"ר רון תומר, אלא שזמן קצר לפני הטיסה, נפטר אביו של תומר, זבולון תומר, והמשלחת נאלצה לצאת בלעדיו. תומר האב היה מייסד חברת התרופות אוניפארם, יחד עם אישתו שושנה תומר. בשנות ה-90 הצטרפו לניהול החברה בני המשפחה.

במקור, הייתה אמורה הפגישה עם הנהלת אזור הסחר KIZAD להתקיים במטה החברה באבו דאבי, אך בעקבות פטירת האב, חברי ההנהלה מסרו את תנחומיהם הכנים, והודיעו כי יבואו במיוחד להיפגש עם שאר חברי ההתאחדות במשלחת העסקית, וזאת כמחווה של כבוד.

במפגש, שנערך במגדל בורג' חליפה, אמר מנכ"ל KIZAD סמיר צ'טוורדי לסמנכ"ל קשרי הממשל בהתאחדות חגי אדרי, כי הם ימתינו להגעתו של תומר לאיחוד האמירויות על מנת שיוכלו לארח אותו באבו דאבי, לאחר תקופת האבל.

מצנח הזהב

חברת התעופה אל על הודיעה על פרידתה מסמנכ"לית הכספים דגנית פלטי, שנכנסה לתפקיד במרץ 2014, ותעזוב את אל על בחודש הבא. עזיבתה את חברת התעופה נעשית זמן קצר לאחר הפיכתו של אלי רוזנברג לבעל השליטה בה, במקומה של משפחת בורוביץ, מהלך בעקבותיו גם צפוי בקרוב לעזוב המנכ"ל, גונן אוסישקין, אחרי שגם הרכב הדירקטוריון של אל על השתנה. בעקבות משבר הקורונה, נקלעה אל על למשבר קיומי עם השבתת פעילותה, ובעקבותיו נרשמו שינויי השליטה בחברה כחלק ממהלך של מתווה סיוע שהוביל משרד האוצר.

----

עמותת "אור ירוק" למאבק בקטל בדרכים, מצרפת שני חברים חדשים: חברי הכנסת לשעבר איילת נחמיאס ורבין, לשעבר ח"כית מטעם מפלגת העבודה, והיום סגנית נשיא התאחדות התעשיינים, ורועי פולקמן, שהיה ח"כ מטעם מפלגת כולנו. העמותה נפרדה משני חברים שהתמסרו לפעילותה כמעט מיום הקמתה: שלמה אהרונישקי ודליה יאירי.

חדשות טובות

תחרות אולטרה מן ישראל תתקיים השנה בסימן חברתי ותיתן לראשונה ביטוי למשתתפים נכי צה"ל נפגעי פוסט טראומה כחלק מיוזמה משותפת עם עמותת "שותפות מגן ישראלית".