דלק וביט בשת"פ: תשלום דרך אפליקציה ייעודית לתדלוק ולקניות במנטה

דלק ישראל ואפליקציית התשלומים bit של בנק הפועלים משתפות פעולה דרך אפליקציה ייעודית, דרכה יוכלו לקוחות דלק לשלם בתחנות הדלק ובחנויות הנוחות

דלק ישראל ואפליקציית התשלומים bit של בנק הפועלים משתפות פעולה דרך אפליקציה ייעודית, דרכה יוכלו לקוחות דלק לשלם בתחנות הדלק ובחנויות הנוחות מנטה.

לדלק יש פריסה של כ-250 תחנות, ב-200 מהן ממקומות חנויות מנטה. מעבר לאמצעי התשלום, האפליקציה תהווה מועדון לקוחות שחבריו יוכלו לצבור הטבות, בהן 10 אגורות לליטר (הצבירה אפשרית לעד 30 שקל לתדלוק), צבירת 10% מערך הקנייה בחנויות מנטה למימוש (עד 50 שקל למימוש בתקופה של 4 חודשים).

נזכיר כי תשלום דרך אפליקציה אפשרי גם למתדלקים בתחנות פז ובחנויות הנוחות של Yellow, לרבות צבירת הטבות דומות. גם לסונול יש אפליקציה יעודית לתשלום בתדלוק או בקנייה בחנויות נוחות, באמצעותה המשתמשים צוברים הטבות.

לדברי בועז צ'צ'יק, מנכ"ל דלק ישראל, "אנחנו פוגשים מדי חודש 3.5 מיליון רכבים שנכנסים לתדלק, מתוכם כ-1.6 מיליון לקוחות נכנסים לחנות. מטרת מועדון הלקוחות הוא לשפר את חוויית הלקוח באמצעות לימוד מעמיק של צורכי הלקוח. הארנק הדיגיטלי יאפשר לנו להעמיק את הקשר עם הלקוח ולייצר שיתופי-פעולה וריטיקלים עם השותפים העסקים שלנו, לרבות ספקי המזון".

גולן שרמן, המשנה למנכ"ל והממונה על חטיבת חדשנות ואסטרטגיה בבנק הפועלים, מסר כי " bit, חלוצת מהפיכת התשלומים בין אנשים, משמשת כיום יותר ויותר חברות ועסקים בעולמות הביטוח, פנסיה, מזון, קמעונאות, רכב, ומעתה גם דלק, והיד עוד נטויה".