דוניץ משלימה זינוק של 40% בחודש על רקע הצעה לרכישתה

ישראל קנדה הגישה הצעת רכש לדוניץ באופן שהרוכשת תקים חברה חדשה בבעלות ושליטה מלאות של ישראל קנדה, תמורת כ-523 מיליון שקל, או 135 שקל למניה - המשקף פרמייה של כ-25% על מחיר הבסיס הבוקר

מנייתה של חברת הנדלן דוניץ  מזנקת בחדות בבורסה בתל אביב על רקע הצעת רכש שקיבלה מישראל קנדה ראם פרויקטים, חברה פרטית המוחזקת בידי ישראל קנדה (50%) וא.ר ראשם פרויקטים בחלוקה שווה. 

ההצעה לדוניץ היא בדרך של מיזוג משולש הופכי עם האחרים דוניץ באופן שהרוכשת תקים חברה חדשה בבעלות ושליטה מלאות של ישראל קנדה, תמורת כ-523 מיליון שקל, המשקף  שווי של 135 שקל למניה - המשקף פרמייה של כ-25% על מחיר הבסיס הבוקר, או בסכום של כ-664 מיליון שקל במקרה שתבוצע המרה של דוניץ אג"ח א למניות (אג"ח להמרה).

לחילופין, במידה ולא תבוצע המרה של סדרת האג"ח למניות, תעמיד ישראל קנדה 114.7 אגורות לכל יחידה של אג"ח מסדרה א' לצורך ביצוע פירעון מוקדם, בכפוף לאישור בעלי האג"ח, על מנת לפרוע את יתרת אגרות החוב שבמחזור.

בעלי השליטה יעקב דוניץ (24.4%) והמנכ"ל ניסים אחיעזרא (15.5%) התחייבו במסגרת ההסכם שלא למכור את אחזקותיהם, וכן התחייבו להצביע באסיפה הכללית של בעלי מניות האחים דוניץ בעד אישור המיזוג.

דוניץ, העוסקת בייזום, בנייה ומכירת פרויקטים של נדל"ן למגורים,  נמצאת על המדף בשנה האחרונה ובחודש מרץ האחרון נוכח משבר הקורונה דמרי נסוג מהמגעים לרכישתה בכ-600-700 מיליון שקל. 

מנייתה של דוניץ מזנקת כעת בכ-16% בבורסה בתל אביב, למחיר המשקף לחברה שווי שוק של 649 מיליון שקל, ובכך משלימה מהלך עליות של יותר מ-40% בחודש האחרון.