ריסקיפייד שוכרת את בית אירופה בת"א לעשר שנים

כשברקע משבר הקורונה והפגיעה בענף המשרדים, חברת אמות השכירה בחוזה ארוך טווח את המבנה שבשד' שאול בשלמותו • לפי הערכות ספקית פתרונות התשלומים ומניעת ההונאות בכרטיסי אשראי תשלם כ-12 מיליון שקל בשנה עבור המבנה

בית אירופה בת"א / צילום: אמות
בית אירופה בת"א / צילום: אמות

אמות, שבשליטת אלוני חץ, וחברת ריסקיפייד (Riskified) , ספקית פתרונות התשלומים ומניעת הונאות האשראי במסחר אלקטרוני, חתמו על הסכם לשכירת כל שטחי המשרדים בבית אירופה. המבנה ממוקם ברחוב שאול המלך בת"א, לא הרחק מבית המשפט המחוזי ומוזיאון ת"א. מדובר בשטח עילי כולל של כ-7,200 מ"ר. העסקה נחתמה לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. אכלוס הבניין צפוי להתרחש במהלך 2021. גורמים בשוק מעריכים שהיקף העסקה עומד על כ-12 מיליון שקל בשנה בעבור כלל השטחים העיליים, שטחי האחסנה והחניון התת-קרקעי.

המגדל תוכנן ע"י האדריכל אברהם יסקי בצורת משולש בעל צלעות מעוגלות הנפגשות בקדקודיהן ויוצרות חלון מאורך הנמתח לכל גובה המבנה. המבנה מרושת בגריד של חלונות רבועים. בסיסו של המבנה צר יותר מרוחבו, והוא מוקף קירות זכוכית היוצרים רושם של ריחוף באוויר.

לדברי ריסקיפייד המעבר לבית אירופה יענה על צרכי החברה, הכוללים תוכנית גיוס עובדים מקיפה ורצונה לרכז את כלל פעילותה ומשרדיה בבניין אחד.