וואן טכנולוגיות מגייסת 125 מיליון שקל ממוסדיים כחלק ממימון רכישת טלדור

חברת ה-IT תקצה לחמישה גופים מוסדיים כ-4.9% מהון המניות שלה • וואן הודיעה בשבוע שעבר על רכישת המתחרה טלדור תמורת 250 מיליון שקל

עדי אייל, מנכ"ל וואן / צילום: תמר מצפי
עדי אייל, מנכ"ל וואן / צילום: תמר מצפי

חברת ה-IT וואן טכנולוגיות מגייסת 125 מיליון שקל מגופים מוסדיים לצורך מימון רכישת טלדור. החברה דיווחה היום (ד') כי תקצה לחמישה גופים מניות שיהוו עם השלמת הגיוס כ-4.9% מהון המניות שלה. מחיר המניה בהקצאה נקבע על 358.5 שקל, המהווה הנחה של 3% על מחיר הנעילה האחרון.

הגופים המשתתפים בהנפקה הם כלל חברה לביטוח, שתרכוש מניות תמורת 56.3 מיליון שקל; כלל חברה לביטוח (נוסטרו) שתרכוש מניות ב-5 מיליון שקל; מגדל שתרכוש ב-29.8 מיליון שקל; ספרה מאסטר פאנד שתרכוש ב-25.1 מיליון שקל ומור קופות גמל - כ-9 מיליון שקל.

כתוצאה מההנפקה, ההחזקות של בעלת השליטה בוואן, מיחשוב ישיר, ידוללו מ-45.8% ל-43.5%.

עדי אייל, מנכ"ל וואן, מסר היום כי "הקצאת המניות שבוצעה לשורה של גופים מוסדיים מובילים, מהווה עבורנו הבעת אמון מצד שוק ההון המקומי באסטרטגיית הצמיחה של וואן. המהלך מגדיל את הונה העצמי ונזילותה של וואן טכנולוגיות, ומעניק לה את הגמישות הנדרשת להמשך יישום אסטרטגיית הצמיחה של החברה".

וואן הודיעה בשבוע שעבר על רכישת המתחרה טלדור תמורת 250 מיליון שקל, בכפוף לאישור בעלי המניות של טלדור ולאישור הממונה על התחרות. החברה עדכנה כי תממן את הרכישה באמצעות מימון בנקאי לזמן קצר וזמן ארוך וממקורותיה העצמיים, ואולי גם בעזרת גיוס הון.