דוחות חזקים לאילקס מדיקל: קפיצה של 163% ברווח הרבעוני

את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה אילקס מדיקל עם הכנסות של כ-675 מיליון שקל, עלייה של 45% לעומת התקופה המקבילה • בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של כ-90 מיליון שקל, עלייה של 80% לעומת התקופה המקבילה

משה בן שאול ותמי גלילי / צילום: שלומי יוסף, גלובס
משה בן שאול ותמי גלילי / צילום: שלומי יוסף, גלובס

חברת אילקס מדיקל, העוסקת בבדיקות מעבדה מסוגים שונים, לצד ייבוא ושיווק מיכשור וציוד רפואי ובפיתוח וייצור מכשירי הנשמה, הציגה היום דוחות חזקים לרבעון השלישי.

בשורה העליונה רשמה החברה הכנסות של כ-297 מיליון שקל ברבעון, לעומת כ-159 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, קפיצה של 87%. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של כ-50 מיליון שקל, עלייה של 163% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. 

את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה החברה עם הכנסות של כ-675 מיליון שקל, עלייה של 45% לעומת התקופה המקבילה. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של כ-90 מיליון שקל, עלייה של 80% לעומת התקופה המקבילה. 

אילקס מדיקל  נסחרת היום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקלבבורסה , ובראיון ל"גלובס" בחודש שעבר סיפרו ד"ר משה בן שאול, בעל השליטה ויו"ר החברה, ותמי גלילי, המנכ"לית ובתו, מה הוביל להצלחת אילקס ומה צפוי הלאה עבור הקבוצה, בין היתר בתחום הקורונה. 

לפני כ-3 שבועות השיקה אילקס את מעבדת בדיקות הקורונה שאותה הקימה בהשקעה של 20 מיליון שקל, במתחם איירפורט סיטי הסמוך לנתב"ג. אילקס זכתה במכרז להקמה של המעבדה, המשרתת את אזור הצפון (הבדיקות ישונעו מיקנעם).

במעבדה של אילקס יבוצעו 30 אלף בדיקות קורונה ביום ויועסקו בה 60 עובדים, נוסף על כ-360 העובדים שהחברה מעסיקה היום. רוב העבודה תהיה אוטונומית, רובוטית, ולדברי אילקס, המעבדה מעסיקה כשליש מכוח האדם שמעסיקות מעבדות מקבילות.