רייטינג: קשת מובילה את הדירוג השבועי עם "הזמר במסכה"; רשת לא נכנסה לטבלה

טבלת עשר התוכניות הנצפות ביותר לא מאירה השבוע פנים לרשת 13, שאינה מיוצגת בה אפילו עם תוכנית אחת

שופטי "הזמר במסכה" / צילום: ערן לוי
שופטי "הזמר במסכה" / צילום: ערן לוי

טבלת עשר התוכניות הנצפות ביותר לא מאירה השבוע פנים לרשת 13, שאינה מיוצגת בה אפילו עם תוכנית אחת. מהנתונים עולה כי תוכניות הפרה-פריים של קשת, בהן "פגוש את העיתונות" ו"ערב טוב עם גיא פינס", רושמות נתוני רייטינג גבוהים יותר מתוכניות הפריים של רשת - אפילו מהתוכנית שהייתה אמורה להיות קטר הרייטינג של הערוץ בתקופה זאת, "המרוץ למיליון". אפילו בחיתוך לפי עיניים צופות - פרמטר שבדרך-כלל מטיב עם רשת (בגלל הצפייה המשפחתית המאפיינת חלק מתוכניותיה) - אין השבוע ייצוג לאף תוכנית.

תוכניות הפריים של קשת אומנם עדין רושמות צפייה נאה, אך ניכרת ירידה מסוימת בסך הצפייה כולה. "הזמר במסכה" היא עדיין התוכנית הנצפית ביותר, וחלוקתה לשלוש תוכניות המשודרות במהלך השבוע מניב רייטינג ממוצע של 24% ו-622 אלף צופים לפרק בממוצע. "נינג'ה ישראל" במקום השני עם רייטינג של 20.4%. 

השבוע יש שתי תוכניות חדשות בדירוג: "ערב הסטנד-אפ הגדול", התוכנית שאיננה חדשותית השלישית שמדורגת השבוע בטבלה עם 13.5%; והתוכנית החדשה "הנחלה" שרשמה בפרק ההשקה שלה ביום שישי רייטינג של 13%.

שלוש תוכניות נוספות של קשת שלא לעתים קרובות משתלבות בדירוג הן "תוכנית חיסכון", המדורגת במקום התשיעי עם 12.6%; ו"ערב טוב עם גיא פינס", המדורגת במקום העשירי עם 12.3%.

בטבלה המדרגת את התוכניות לפי כמות הצופים ולא לפי נקודות הרייטינג יש הבדל מסוים: "תוכנית חיסכון" ו"ערב טוב" לא מדורגות בין עשר התוכניות הראשונות, ושתי תוכניות של "פגוש את העיתונות" משתלבות שם במקום השביעי עם 407 אלף צופים ובמקום העשירי עם 334 אלף צופים.