בחירות | בלעדי

ריח בחירות באוויר: נתניהו בעוד הופעה נדירה בכנסת

רה"מ ובכירי הליכוד ישתתפו היום בישיבה של ועדת המשנה לצמצום הפערים בתקצוב שירותי הרפואה בין הפריפריה למרכז בראשות ח"כ אופיר כץ • הופעת נתניהו לצד בכירי הליכוד בישיבה מעבירה מסר שהבחירות בפתח ומהווה איתות לקהל היעד של הליכוד בבחירות: תושבי הפריפריה בצפון

ראש הממשלה ורעייתו שרה בכנסת / צילום: גלובס
ראש הממשלה ורעייתו שרה בכנסת / צילום: גלובס

ראש הממשלה בנימין נתניהו ישתתף היום (ב') בצהריים בישיבה הראשונה של ועדת המשנה לנושא צמצום הפערים בתקצוב שירותי הרפואה בין הפריפריה למרכז בראשותו של ח"כ אופיר כץ מהליכוד. ל"גלובס" נודע כי גם שר האוצר ישראל כ"ץ צפוי לפקוד את הישיבה וכן שר הבריאות יולי אדלשטיין, יו"ר הכנסת יריב לוין וכן סגן שר הבריאות יואב קיש - כולם מהליכוד.

הופעתו של נתניהו לצד בכירי הליכוד בישיבה לא ניתנת לפרשנות אחרת מלבד - הבחירות בפתח.

מדובר בישיבת פתיחה של ועדת משנה לוועדת הכספים, והחשיבות שלה היא בעיקר באיתות לקהלי היעד של הליכוד בבחירות: תושבי הפריפריה בצפון הארץ.

בפעם האחרונה שנתניהו השתתף בוועדה בכנסת, הייתה זו הוועדה למיגור פשיעה במגזר הערבי, שם הודיע יחד עם בכירי ליכוד אחרים על מחויבותו לפתור את הבעיות במגזר. גם אז הפירוש היחיד להופעתו החריגה של נתניהו בוועדה - היה ההכנה לבחירות המתקרבות ויצירת בריתות חדשות. 

מוקדם יותר נתניהו ורעייתו צפויים להשתתף בישיבה שכינסה חברה אחרת ממפלגתו אסנת מארק וכן השרה אורלי לוי-אבוקסיס לציון היום הבינלאומי למיגור אלימות כלפי נשים. בישיבה נתניהו צפוי להודיע על הקמת מינהלת לטיפול בנושא האלימות לאחר עבודה שהובילה בנושא השרה לוי-אבוקסיס.