איש העסקים ניר שאול רוכש את השליטה באירומיד

החברה החדשה תעסיק כ-80 עובדים ותהפוך לחברה השנייה בגודלה בישראל בתחום הקשר והתקשוב הטקטי בישראל, עם מחזור מכירות של 100 מיליון שקל • מטרת הרכישה הינה יצירת סינרגיה בין החברות הוותיקות בתחום ויצירת קפיצת מדרגה משמעותית ביכולות ההנדסיות והשירותיות

מיזוג כוחות משמעותי בתחום הקשר האלחוטי בישראל: קבוצת YTCOM רוכשת את השליטה (75%) באירומיד ותהיה החברה השנייה בגודלה בישראל בתחום. קבוצת YTCOM (לשעבר יהודה טל תקשורת) בבעלות איש העסקים ניר שאול, הודיעה כי רכשה את השליטה בחברת אירומיד במטרה ליצור מיזוג כוחות משמעותי בין החברות, שיחד יהפכו לקבוצה המהווה את החברה השנייה בגודלה בישראל בתחום הקשר והתקשוב הטקטי. החברה הממוזגת תהיה בעלת מחזור מכירות של מעל ל-100 מיליון שקל בשנה. בנקאי ההשקעות בעסקה היה עופר פרי, הבעלים של MA-INVESTMENT BANKING.

מטרת הרכישה הינה יצירת סינרגיה בין החברות הוותיקות בתחום ויצירת קפיצת מדרגה משמעותית ביכולות ההנדסיות והשירותיות, לאור הצורך הגובר של ארגונים לתקשורת פנים ארגונית טקטית ותפעולית, המשלבת יכולות סלולר עם יכולות קשר ארגוני רציף.

באמצעות המהלך, הקבוצה נערכת להתמודדות במכרזים ביטחוניים שצפויים לצאת בשנה הקרובה, ובהם התמודדות על מערכת הקשר הבאה של משטרת ישראל, צה"ל ופיקוד העורף - הדבר מהווה תחרות חדשה על רקע הדומיננטיות שהייתה עד כה נחלתה של מוטורולה בלבד.

לאחר הרכישה, תעבור פעילות אירומיד לבניין YTCOM באור יהודה, אולם החברות תמשכנה להתנהל באופן עצמאי, כאשר את אירומיד ימשיך להוביל כמנכ"ל אורי דאלי.

ניר שאול מסר כי "אני שמח על הצטרפות אירומיד לקבוצת YTCOM, במרכז המהלך עומד מיצוי הפוטנציאל הרב שבתחום ואני בטוח שבאמצעות הסינרגיה פעילות החברות תמשיך לצמוח".

אורי דאלי, מנכ"ל אירומיד: "ההחלטה לאחד כוחות עם קבוצת YTCOM תאפשר לשתי החברות לפרוץ גבולות ולהציע לשוק את היכולות המתקדמות בעולם בשוק מסורתי שעובר שינויים טכנולוגיים משמעותיים, צוותי החברות ישלבו כוחות ויסייעו לנו להתקדם לעולם של פתרונות של רשתות משולבות".