חברת Logz.io מגייסת 23 מיליון דולר לאיתור תקלות קוד

הסטארט-אפ, שמעסיק כיום 240 עובדים, מפתח פלטפורמה מבוססת קוד פתוח שעוזרת למתכנתים לאתר ולפתור תקלות בקוד •  הסבב הנוכחי מביא את סך הגיוסים של Logz.io ל-120 מיליון דולר

מייסדי Logz.io תומר לוי ואסף יגאל  / צילום: Fabiana Kocubey
מייסדי Logz.io תומר לוי ואסף יגאל / צילום: Fabiana Kocubey

הסטארט אפ Logz.io, שמפתח פלטפורמה מבוססת קוד פתוח המסייעת למתכנתים לאתר תקלות בקוד ולפתור אותן, הודיע היום (ג‘) על גיוס 23 מיליון דולר בהובלת פיטנגו צמיחה. בגיוס, שנסגר ממש בימים האחרונים, השתתפה גם קרן ג'נרל קטליסט, שהובילה את סבב ההשקעה הקודם בחברה.

מ-Logz.io נמסר כי "סיבוב הגיוס ישמש להמשך הצמיחה ולקידום חזון החברה - לספק ללקוחות ברחבי העולם את מערכת הניטור הטובה בעולם במטרה לסייע לארגונים לנהל בהצלחה את אפליקציות ושרותי הענן שלהם". הסבב הנוכחי מביא את סך הגיוסים של Logz.io ל-120 מיליון דולר, כאשר 52 מיליון דולר נוספים גויסו ב-2019.

‏ Logz.io הוקמה ב-2014 על ידי תומר לוי (מנכ"ל) ואסף יגאל. בחברה עובדים כיום 240 עובדים במטה בתל אביב, בבוסטון ובלונדון. נכון למאי 2019, אז הודיעה על הגיוס הקודם, העסיקה החברה 175 עובדים. לחברה כיום יותר מ-800 לקוחות בכ-100 מדינות, בהם חברות כמו סימנס ובריטיש איירוויס.

בראיון לגלובס באוגוסט הסביר לוי כי הטכנולוגיה שלהם מסייעת למהנדסים שפיתחו את המערכות לאתר תקלות והם משתמשים במערכת לפחות פעם ביום. המערכת של Logz.io עושה זאת באמצעות ניתוח של קבצי לוגים, תיעוד טקסטואלי על כל פעולה שמתרחשת במחשב. בתחום של פיענוח לוגים פועלות גם חברות ענק שנסחרות בארה"ב במיליארדי דולרים, אך הייחוד של Logz.io הוא בכך שהיא מבוססת על קוד פתוח.

לוי מסר כי "המשימה שלנו נותרה זהה מיום הקמתנו. אנו פועלים על מנת לאפשר לצוותי הפיתוח להשתמש בכלי קוד פתוח בצורה חדשנית המאפשרת התמודדות עם האתגר החדש של ניתוח נתונים ביעילות ובכל קנה מידה".

צחי הלל, שותף בפיטנגו צמיחה, מסר כי "אנו מאמינים שהשאיפה לשגשוגן של חברות גלובליות מתחברת היטב להצלחת הפעילות הדיגיטלית. הדור החדש והעולם החדש אליו מובילה חברת Logz.io, בעל ערך אדיר לעסקים מסוג זה".