הסכם הפצה | בלעדי

חברת מאיר בייגל עוזבת את ההפצה של דיפלומט לטובת דנשר

החברה עדכנה את רשתות הקמעונאות כי ב-1 בינואר מערך ההפצה שלה יעבור לידי דנשר, וקראה לקמעונאים לסיים את התחשבנות מולה עד לתאריך זה • בכך מסיימת מאיר בייגל התקשרות של שמונה שנים עם חברת ההפצה והיבוא דיפלומט

חברת מאיר בייגל נפרדת ממערך ההפצה של דיפלומט ועוברת להיות מופצת על-ידי חברת דנשר - כך נודע לגלובס. חברת מאיר בייגל שלחה בשבוע האחרון מכתב לרשתות הקמעונאות, בו היא מעדכנת כי ב-1 בינואר מערך ההפצה שלה יעבור לידי דנשר, וקוראת לקמעונאים לסיים את התחשבנות מולה עד לתאריך זה. בכך מסיימת מאיר בייגל התקשרות של שמונה שנים עם חברת ההפצה והיבוא דיפלומט.

חברת מאיר בייגל שבבעלות גלעד זילברברג מתחרה בענקיות המזון גדולות ממנה בהרבה, כמו יוניליוור שמשווקת את המותג בייגל בייגל וכמו חטיף הבייגלה של אסם-נסטלה.

דנשר שבבעלות משפחת ברק היא אחת מחברות השיווק, הייצור, היבוא וההפצה הגדולות בישראל, והיא מפיצה את מוצריה ל-3,400 נקודות ברחבי הארץ ומעסיקה כ-750 עובדים. 30% מהפורטפוליו שלה מורכב ממותגים בתחום המזון, ו-30% הנוספים בתחומים כמו טואלטיקה וקוסמטיקה. בין המותגים הבולטים שמפיצה דנשר נמנים בטריות אנרג'ייזר, פופקורן פופ סטאר ומגבוני פרש וואנס. בנוסף, דנשר מחזיקה ב-48% ממניות הנציגות הישראלית של חברת אס.סי ג'ונסון.

ממאיר בייגל נמסר בתגובה: "אחרי 8 שנים ולאור שינויים רבים שקורים, החלטתי לרענן ולחדש. אנו מודים לדיפלומט על השנים המשותפות, וכעת אנו עם הפנים קדימה לשותפות חדשה ומרגשת".

בדנשר מסרו בתגובה: "אנו מצפים לתחילת עבודה משותפת עם המותג מאיר בייגל. 2021 עומדת להיות שנה מעניינת ומאתגרת עם הפתעות בהמשך".

בדיפלומט בחרו שלא להגיב לדברים.