פרטנר - הפרסומת הכי זכורה זה השבוע השני; קופ"ח מכבי - הכי אהובה

הפרסומת של מכבי שרותי בריאות, באמצעות יהושע TBWA ובכיכובו של אדיר מילר, מדורגת בראש טבלת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה גבוהים במיוחד של 32.8% • טוטו ווינר - הקמפיין המושקע ביותר

הפרסומת של פרטנר, באמצעות משרד הפרסום מקאן, מדורגת שוב בראש טבלת הפרסומות הזכורות זה השבוע השני ברציפות, עם שיעורי זכירה העומדים על 5.9% (נמוך מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 8.4%).

הפרסומת של מכבי שרותי בריאות, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA ובכיכובו של אדיר מילר, מדורגת בראש טבלת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה גבוהים במיוחד של 32.8% (גבוה מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 20.9%). 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

הקמפיין של טוטו ווינר, "אם לא תשלח איך תיקח", באמצעות משרד יהושע TBWA, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע החולף. סך ההשקעה של הקמפיין במהלך השבוע החולף עמד על כ-1.2 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 508 (בהשוואה ל-493 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-49.5 מיליון שקל (גבוה מהשבוע הקודם שעמד על 46 מיליון). התקציבים הם במחירים מוערכים.