מגן על הסביבה ומוזיל עלויות: סלקום תשתמש במערכות גיבוי החשמל של פינרג'י

פינרג'י עוסקת בפתרונות טכנולוגיים ירוקים ונמצאת לקראת הנפקה בבורסת ת"א • סלקום רכשה 250 מערכות לטובת התמודדות עם הפסקות חשמל באתרים • הטכנולוגיה מיועדת לייעל ביצוע גיבוי, לחסוך עלויות ולמנוע זיהום הסביבה

עובד חברת החשמל על מנוף / צילום: תמר מצפי
עובד חברת החשמל על מנוף / צילום: תמר מצפי

סלקום רכשה מפינרג'י 250 מערכות גיבוי חשמל חדשניות בטכנולוגיית אלומיניום-אוויר, אשר ישפרו את יציבות רשת התקשורת במקרים של הפסקות חשמל ויחליפו פתרונות מסורתיים, ייעלו את ביצוע הגיבוי, יחסכו עלויות ואינן מזהמות את הסביבה. בנוסף, המערכות יאפשרו זמן גיבוי ארוך יותר ושירותים נלווים בעלי ערך עבור המפעיל.

פינרג'י, אשר הוקמה ע"י היזם אביב צידון, עוסקת בפתרונות טכנולוגיים ירוקים ונמצאת לקראת הנפקה בבורסת ת"א. החברה פיתחה מערכות גיבוי חשמל מבוססות אלומיניום בעלות יתרונות רבים, אשר פורצות את הדרך להתקדמות התחום כולו. המערכות מספקות פתרון חדשני שחוסך כסף ללקוח מהרגע הראשון ומספק גיבוי של עד עשרות שעות, בעוד סוללות אחרות מספיקות לשעות בודדות בלבד.

כך מגן הפתרון של פינרג'י על אתרי הטלקום גם במקרים של הפסקות חשמל ארוכות. בנוסף, מאפשר הפתרון של פינרג'י ניטור וניהול חכם של גיבוי רשת החשמל באתרים דרך מערכת שליטה מרחוק.

המערכות של פינרג'י נהנות מאורך חיים של עד פי 3 מהסוללות בהן משתמשים כעת בתחום הטלקום, אינן פולטות מזהמים וניתן למחזר אותן בקלות.

דיויד מאייר, מנכ"ל פינרג'י, מסר כי: "הפתיחות של סלקום לחדשנות ובפרט לטכנולוגיית אלומיניום-אוויר פורצת הדרך, אפשרה שיתוף פעולה פורה שמשפר את יציבות האתרים ברשת של סלקום ומוריד את עלויות גיבוי רשת החשמל. עסקה זו עוזרת לנו גם בקידום הקשרים מול חברות עולמיות".

יניב קוריאט, סמנכ"ל הטכנולוגיות בסלקום, אמר : "סלקום בחרה בפתרון החדשני של פינרג'י כגיבוי לרשת החשמל לחלק ממתקני התקשורת, דבר אשר יספק יציבות, אנרגיה וחדשנות בכל הנוגע לבקרת החשמל במתקנים".