משרד האוצר | בלעדי

פרישה נוספת באוצר: מירב קדם הודיעה על סיום תפקידה

פרישתה של קדם מצטרפת לעזיבתם של בכירים אחרים במשרד בחודשים האחרונים • בין העוזבים: המנכ"לית קרן טרנר, הממונה על התקציבים שאול מרידור, החשב הכללי רוני חזקיהו וסגנו נחמיה קינד וסגן הממונה על התקציבים • באוצר אמרו הערב כי פרישתה של קדם אינה קשורה להתנהלות השר כ"ץ וכי היא החליטה מראש לפרוש בתום הקדנציה

עוד פרישה של בכיר באוצר: מירב קדם, סגנית בכירה לחשב הכללי באוצר, הודיעה על סיום תפקידה. קדם נחשבה לסגנית דומיננטית באגף החשב הכללי ושמה עלה לאחרונה כמי שעשויה למלא את מקומו של החשב הכללי הפורש רוני חזקיהו עד למינוי מחליף קבוע. קדם מכהנת מיוני 2017 כאחראית על המשרדים החברתיים, המוסד לביטוח לאומי, בתי החולים הממשלתיים וכן על תחום התמיכות בממשלה. קדם מסיימת 16 שנות עבודה באגף במהלכם מילאה מספר תפקידים בכירים. החשב הכללי החליט למנות במקומה של קדם את עופר פלג, כיום חשב משרד הפנים ורשות האוכלוסין.

פרישתה של קדם מצטרפת לעזיבתם של בכירים אחרים במשרד בחודשים האחרונים ובהם המנכ"לית קרן טרנר, הממונה על התקציבים שאול מרידור, החשב הכללי רוני חזקיהו וסגנו נחמיה קינד, וסגן הממונה על התקציבים אריאל יוצר. בחלק מהמקרים העזיבות לא היו קשורות לשר האוצר ולהתנהלותו אלא לסיום תפקיד.

באוצר אמרו הערב כי פרישתה של קדם אינה קשורה להתנהלות השר כ"ץ וכי היא החליטה מראש לפרוש בתום הקדנציה. לפי הערכות, פניה של קדם למגזר הפרטי בתום תקופת הצינון.

כזכור, החליט כ"ץ שלא למנות ממלא מקום למשרת החשב הכללי למרות המלצת היועץ המשפטי של משרדו, עו"ד אסי מסינג.