אקספון | בלעדי

אקספון מעלה הילוך באינטרנט: הודיעה על הורדת מחירים

החברה מורידה את מחיר הספק בחבילות האינטרנט שלה בבזק ל-12.90 שקל לחודש • כל הקצבים ישווקו במחיר דומה, כולל מהירות ה-200 מגה החדשה, שבזק רק החלה לשווק

אסף עופר / צילום: תמר מצפי
אסף עופר / צילום: תמר מצפי

חברת אקספון מזכירה לשוק התקשורת שהיא לא רק חברת סלולר, אלא גם חברת אינטרנט. אקספון יוצאת היום במהלך שיווקי רחב ומפחיתה משמעותית את מחירי האינטרנט שלה בכל הקצבים המשווקים בבזק. כך, מוקדי השירות בבזק החלו היום למכור את כל חבילות הגלישה של אקספון במחיר של 12.90 שקל לחודש (ספק בלבד) כולל מע"מ לשנה. לאחר מכן המחיר עולה ל-24.90 שקל לחודש. עד כה, המחירים נעו מ-15 שקל לחודש ומעלה.

נדגיש כי אקספון מוזילה את המחירים בעוד רוב הספקיות דווקא העלו את המחיר על רקע כניסת בזק למהירות של 200 מגה. המטרה בהעלאת המחיר של הספקיות הייתה למנוע מעבר של לקוחות למהירות החדשה בבזק ולהביא לכך שיותר מנויים יבחרו את הסיבים האופטיים במקום.

רוצה להגדיל את נתח השוק 

מטרת המהלך היא להגדיל את נתח השוק של אקספון שעומד היום על כ-200 אלף לקוחות אינטרנט. מטרה נוספת היא לייצר עניין סביב אקספון כספקית אינטרנט במסגרת הרפורמה הצפויה בקרוב של ביטול הפיצול הקיים היום בין ספק לתשתית באינטרנט בישראל.

אקספון, תחת המנכ"ל הנכנס אסף עופר, עוברת חשיבה מחדש בימים אלה לגבי כל פעילותה, הן בסלולר והן באינטרנט. בשנים האחרונות באופן טבעי מירב תשומת הלב של החברה הופנתה לסלולר והפעילות באינטרנט הקווי התמקדה בכך שהחברה שיווקה את חבילות האינטרנט שלה במסגרת הבנדל ההפוך בבזק. אקספון פעילה גם על רשת IBC כספקית אינטרנט אך שם המחירים לא ירדו.