גאולה אבן תמשיך להנחות ב"כאן", אך לא תעסוק בנושאי גדעון סער

בעקבות הודעת גדעון סער על הקמת תנועה חדשה והתמודדות מול רה"מ בנימין נתניהו, תאגיד השידור הציבורי "כאן" הודיע כי גאולה אבן, אשתו של סער, תישאר בתפקידה כמגישת התוכנית "ערב ערב" - אך לא תעסוק בנושאים הנוגעים לסער עצמו

הדרמה הפוליטית שהוביל הערב (ג') חבר הכנסת גדעון סער כשהודיע על כוונתו לעזוב את הליכוד, להקים תנועה חדשה ולהתמודד איתה מול בנימין נתניהו לא תשפיע הפעם על מקומה של אשתו גאולה אבן בחטיבת החדשות של התאגיד. אבן תישאר בתפקידה כמגישת תוכנית האקטואליה "ערב ערב" המשודרת בכאן 11, אך לא תעסוק בנושאים הנוגעים לסער עצמו.

אבן היא עיתונאית ותיקה ומוערכת הנמנית על תאגיד השידור הציבורי עוד מגילגולו הקודם כרשות השידור. הקריירה שלה בתחום החדשות והאקטואליה החלה כאמור הרבה לפני נישואיה לגדעון סער, אולם הנישואים לפוליטיקאי הבכיר יצרו סיטואציה מורכבת: כל עוד אבן-סער הגישה את מהדורת החדשות של כאן 11, היה מקרה ברור של ניגוד אינטרסים, אך זמן לא רב לאחר נישואיהם הוא לקח פסק זמן מחיים הפוליטיים והבעיה נפתרה.

כשסער חזר לשורות הליכוד אבן-סער הודיעה על פרישתה מהגשת המהדורה. לאחר תקופה מסוימת שבה הסתפקה בהגשת תוכנית רדיו שבועית, היא חזרה למסך בתוכנית משותפת עם ירון לונדון ולפני מספר חודשים החלה להוביל בהצלחה את התוכנית "ערב ערב" . למרות שלא עסקה יותר ישירות בנושאים פוליטיים בעת שסער התמודד על רשות הליכוד מול נתניהו, אבן לקחה שוב חופש מפעילותה בתאגיד.

דובר חטיבת החדשות בתאגיד השידור מסר בתגובה: "גאולה אבן תחזור מחופשה ביום ראשון ותמשיך להגיש את התוכנית ערב ערב בכאן 11 אך לא תעסוק בנושאים הקשורים לסער. ביום ראשון תעלה לאוויר תוכניתו החדשה של קלמן ליבסקינד שצפויה לעסוק בנושאים הפוליטיים".