כבד על האוזניים: אפל הכריזה על אייר פוד מקס – סט אוזניות ב-549 דולר

באוזניות החדשות, שיושקו ב-15 בדצמבר, ישולבו מאפיינים מהאייר-פוד ומאפל ווטש, עיצוב מינימליסטי גמישות ארגונומית, וכפתור מעבר בין מצב ביטול רעשים ל-"מצב שקיפות"

האוזניות של אפל / צילום: אפל
האוזניות של אפל / צילום: אפל

אפל נכנסת אל שוק האוזניות הגדולות עם סט אוזניות חדש בשם אייר פוד מקס שיושקו ב-15 בדצמבר. אפל נכנסת אל שוק צומח של אוזניות גדולות שבו יש מעט מאוד שחקניות מוכרות, לאחר ההצלחה של האוזניות אייר פוד שזכו לפופולריות עצומה. האוזניות החדשות ישלבו תכונות שנלקחו ממוצרים אחרים של אפל - האוזניות הקטנות איירפוד והשעון אפל וווטש.

מחירן של האוזניות החדשות, שכנהוג באפל, זכו לעיצוב סופר אלגנטי ומינימליסטי, יעמוד על 549 דולר, סכום שמציב אותן ברף המחירים העליון של אוזניות מקטגוריה זו של אוזניות היי-אנד, לא מקצועיות.

התכונות העיקריות של האוזניות הן ביטול רעשים, והתכונה המנוגדת - "מצב שקיפות" - שמאפשר למאזין להיות קשוב ברקע גם למתרחש סביבו. כפתור ייעודי באוזניות יאפשר דילוג בין שני המצבים. תכונות נוספות הן אקולייזר אדפטיבי, ושיתוף מוזיקה. האוזניות יגיעו בחמישה צבעים אפור, כסוף, כחול, ירוק וורוד.

האוזניות של אפל / צילום: אפל
 האוזניות של אפל / צילום: אפל

הסוללה של האוזניות, על פי אפל, אמורה להספיק לכ-20 שעות האזנה. לממהרים, אפל מבטיחה טעינה שתספיק לשעה וחצי של שימוש - תוך חמש דקות בלבד. הנחת האוזניות בנרתיק האוזניות האלגנטי והקומפקטי שמגיע עם הערכה אמורה להעביר את האוזניות למצב סוללה חסכוני באופן אוטומטי.

כמיטב המסורת של אפל, האוזניות החדשות ייהנו לא רק מפיצ'רים תפעוליים נוחים ומאיכות סאונד מעולה, אלא גם ממבנה ארגונומי גמיש. כך למשל הן בנויות מזרועות טלסקופיות שאמורות לאפשר התאמה נוחה לראש ויכולת להישאר יציבות במצב שהמשתמש קבע להן.

כך גם האפרכסות של האוזניות, החלק שבא במגע עם האוזניים. את האפרכסות באוזניות החדשות ניתן יהיה לכוונון וסיבוב בנפרד מזרוע האוזניות, לנוחות המשתמש. אפל מבטיחה גם כי טכנולוגיה חדשנית שיושמה באוזניות נועדה לאפשר ביזור ואיזון של לחץ האפרכסות על האוזניים.

עתה נותר רק להמתין ולשמוע מה תציע אפל בתחום החשוב ביותר - איכות הסאונד. אפל נכנסת כאמור לשוק שבו פעילות חברות אודיו ותיקות כמו סוני ו-BOSE שמשווקות אוזניות סופר איכותיות במחירים באזור ה-300 דולר.