לאחר שנדבק בקורונה: ח"כ דוד ביטן אושפז עם קשיי נשימה

ביטן בן ה-60, הנמצא בקבוצת סיכון, פונה לטיפול נמרץ בביה"ח תל השומר לאחר שאובחן כחיובי לנגיף לפני שישה ימים • הפעם האחרונה שבה שהה במשכן הכנסת הייתה ב-2 בדצמבר, אך מאז הוא השתתף בטקס יחד עם נתניהו ושרים נוספים בממשלה לכבוד העולים מאתיופיה

בנימין נתניהו - הצגת הנבחרת של הליכוד כפר המכביה / צילום: שלומי יוסף
בנימין נתניהו - הצגת הנבחרת של הליכוד כפר המכביה / צילום: שלומי יוסף

ח"כ דוד ביטן (הליכוד), שנדבק בשבוע שעבר בקורונה, אושפז הלילה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים תל השומר עקב קשיי נשימה.

ביטן בן ה-60, המשתייך לקבוצת סיכון, אובחן כחולה מאומת לפני כשישה ימים. בחשבון הטוויטר שלו הוא הודיע אז: "בבדיקת קורונה שערכתי היום נמצאתי חיובי לנגיף הקורונה. אני מרגיש בסדר עם תסמינים קלים בלבד".

 

הפעם האחרונה שבה חבר הכנסת שהה במשכן הייתה ב-2 בדצמבר, אך מאז הוא השתתף בטקס יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרים נוספים בממשלה לכבוד העלאת העולים מאתיופיה. כמו כן, נמצא כי גם אחד מיועציו של ביטן נמצא חיובי לקורונה.

בעקבות הודעתו, חברי הכנסת מיקי זוהר, חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה (הליכוד) ושרת התפוצות עומר ינקלביץ' (כחול לבן) נכנסו לבידוד, לאחר ששהו בקרבתו. מלבד חברי הכנסת, גם מנהלת סיעת הליכוד, עליזה בראשי, נכנסה לבידוד.

בלשכת נתניהו הודיעו כי ראש הממשלה לא נדרש בבידוד, מאחר ושהה זמן קצר מאוד בקרבתו של ביטן במהלך הטקס להעלאת יהודי אתיופיה, וכי מדובר היה באירוע בשטח פתוח ועם מסכות.