מה עובר על גוגל? בפעם השנייה בשבוע ג'ימייל נפל

החל מ-23:30 בלילה שעון ישראל חוו מספר משמעותי של משתמשים בעיות בשימוש בחשבון הג׳ימייל למשך כשעתיים • התקלה השפיעה גם על שירותי הגיימינג של גוגל, שמסרה: "אמינות המערכת בעדיפות עליונה עבורנו"

דיווחים על תקלה עולמית בג'ימייל ובגוגל / צילום: שאטרסטוק
דיווחים על תקלה עולמית בג'ימייל ובגוגל / צילום: שאטרסטוק

שירות ג'ימייל של גוגל נפל הלילה למשך יותר משעתיים, כאשר חלק מהמשתמשים דיווחו על אימיילים שלא נשלחים או על הודעות שגיאה אחרות שמתקבלות.

גוגל דיווחה על התקלה לראשונה בעמוד הסטטוס שלה ב-16:30 אחר הצהריים זמן החוף המזרחי (23:30 בלילה שעון ישראל): "המשתמשים המושפעים יכולים לגשת לאינבוקס, אבל רואים הודעות שגיאה, נתקלים זמן תגובה ארוך והתנהגויות בלתי צפויות אחרות", כתבה גוגל. התקלה תוקנה בסביבות 19:00 שעון החוף המזרחי.

"תהיו בטוחים שאמינות המערכת נמצאת בעדיפות עליונה עבור גוגל, ואנחנו עושים שיפורים זהירים למערכת שלנו", מסרה גוגל. בגוגל הודו כי "מספר משמעותי" של משתמשים הושפע מהתקלה. גם שירות הגיימינג של גוגל סטדיה חווה בעיות.

התקלה הזאת מגיעה לאחר שרק ביום שני השבוע שורה ארוכה של שירותים של גוגל, החל מג'ימייל, דרך יוטיוב ועד לשירותי האחסון ועריכת המסמכים (דוקס) נפלו למשך כשעה בתקלה נרחבת יותר. תקלות מסוג זה בגוגל נחשבות נדירות ולכן העובדה ששתיים מהן מתרחשות בסמיכות מפתיעה.