קופת החולים מכבי: החל מבצע חיסוני הקורונה

בני ה-60 ומעלה יכולים להזמין כבר מהיום תור לחיסונים, שיתחילו להתבצע מיום שני הקרוב • מכבי ערוכה לחסן כ-25 אלף מטופלים ביום

החיסון של חברת "ביונטק" ופייזר / צילום: אתר החברה
החיסון של חברת "ביונטק" ופייזר / צילום: אתר החברה

קופת חולים מכבי מאפשרת להזמין תור לחיסוני הקורונה עבור בני ה-60 ומעלה, כבר מהיום, ובכך פותחת באופן רשמי את מבצע חיסוני הקורונה. החל משעה זו ניתן לזמן תור לחיסונים לשבוע הבא. המחוסנים הראשונים יזומנו כבר ליום שני 21.12. מדובר בקבוצת בנות ובני 60 ומעלה ומחלות רקע כפי שנקבע על ידי משרד הבריאות.

לכל מטופל ייקבעו מראש שני תורים - למנה הראשונה ולמנה השנייה, 21 ימים לאחר מכן. רק מי שיקבל את שתי המנות ייחשב למחוסן מפני הנגיף.

מכבי ערוכה לחסן כ-25 אלף מטופלים ביום, לאורך כל ימות השבוע, בהתאם לקצב הגעת החיסונים. בשבוע הראשון, ירוכזו החיסונים בהדרגה ב-24 מתחמים ברחבי הארץ, ובשיא המבצע, עם הגעת כלל החיסונים לישראל, הם יינתנו בכ-300 עמדות חיסון ביותר מ-80 מתחמים מצפון עד דרום. ניתן לתאם תור כבר עכשיו במוקד מכבי ללא הפסקה, בכוכבית 3555, ובימים הקרובים תיפתח האפשרות גם באתר ובאפליקציה.

רן סער, מנכ"ל מכבי: "בימים בהם מדינת ישראל חצתה את המספר של 3,000 נפטרים כתוצאה מקורונה והתחלואה בעלייה משמעותית, ברור לחלוטין שהחיסון קריטי כדי להגן על הבריאות שלנו ושל הסובבים אותנו, כמו גם להחזיר את המדינה לשגרה. אני ויו"ר מכבי פרופ' משה רוח נהיה המתחסנים הראשונים במכבי ואני קורא כעת לכלל בני ה-60 ומעלה לתאם בהקדם תור לחיסון".