ג'נרל מוטורס תשכור 9,000 מ"ר מגב-ים בתמורה ל-12.6 מיליון שקל לשנה

ג'נרל מוטורס תשכור את השטח במרכז גב-ים הרצליה לתקופה של 5 שנים ובתמורה כוללת של כ-63 מליון שקל • ג'נרל מוטורס תפנה את חללי העבודה שלה

חברת גב-ים חתמה הבוקר (ג') על הסכם עם חברת ג'נרל מוטורס, לפיו, החברה תשכור שטח של כ-9,000 מ"ר במרכז גב-ים הרצליה (מג"י), ברחוב משכית, לתקופה של 5 שנים, בתמורה כוללת של כ-63 מליון שקל. ג'נרל מוטורס יפנו 2,500 מ"ר בקמפוס אפל (גב-ים O2), ועוד 3,500 מ"ר בפארק גב-ים הרצליה צפון.

מרכז גב-ים (מג"י) הוא קומפלקס של שישה מבנים, בתכנון האדריכל משה צור, שנפתח בשנת 2008. סך כל השטח במבנים הוא 114 אלף מ"ר והם מתפרסים על שטח של 21 דונם. בשנת 2019 אושרה תב"ע שמאפשרת תוספת זכויות בנייה של מגדל בשטח של כ-23 אלף מ"ר. הדיירים המרכזיים הם פייזר, וורוניס, פאראדיים וקומיוניקו. בקומת הקרקע המסחרית פועלים קיוטו, נייקי, ארקפה, כלמוביל, נטוצי, זוזוברה ועוד. שווי הקומפלקס, לפי הדו'ח התקופתי של שנת 2019, הוא כ-825 מיליון שקל.

חברת גב-ים עוסקת בתחום הנכסים המניבים ביזום, תכנון, פיתוח, הקמה (באמצעות קבלנים), שיווק, השכרה, תחזוקה וניהול של פארקי הייטק, פארקים עסקיים ותעשייתיים, בנייני משרדים, מרכזי לוגיסטיקה, שטחי מסחר וחניונים. בין הפארקים העסקיים שהוקמו על ידי החברה ניתן לציין את פארק מת"ם בחיפה (בשיתוף עם החברה הכלכלית חיפה), מרכז גב-ים הרצליה, פארק גב-ים הרצליה צפון, פארק גב-ים בבאר-שבע, פארק גב-ים רחובות ופארק אופק (גב-ים ממן) בלוד.

בשנים האחרונות, הובילו צוותי הפיתוח של ג'נרל מוטורס בישראל פיתוחים הכוללים, בין היתר, חיישנים מתקדמים לרכב אוטונומי, מערכות ראייה ממוחשבת, תקשורת לרכב מערכת בידור ומידע לנהג, טכנולוגיות ענן, ממשק משתמש ועוד.