ניהול | פיצ'ר

מנכ״לי תנובה, פרטנר ואינטל מדברים על ייעוד בעסקים | הצטרפו לשידור החי

איך מנהלים חכם אבל גם לטובת כל מחזיקי העניין, ומתי ייעוד הופך לחלק בלתי נפרד מהעסק? • כנס מיוחד של גלובס מועבר בשידור חי באתר ובדף הפייסבוק, ועוסק בשאלות הללו • באירוע משתתף מנכ"ל Whole Foods לצד בכירי המנכ"לים במשק לרבות מנכ"ל תנובה, מנכ"ל פרטנר ועוד

הקורונה החריפה את אי השוויון, העמיקה פערים חברתיים וכלכליים, ריסקה את העסקים הקטנים ולפי דו"ח של PwC העשירה את רוב המיליארדרים בעולם. נדמה, שאין תזמון גרוע מזה לדבר על ערכים וייעוד בעסקים, או כמו שאמר מהטמה גנדי: "יש אנשים בעולם שהם כל כך רעבים, שאלוהים לא יכול להתגלות אליהם, אלא בצורת לחם".

ובכל זאת, יש בקהילת העסקים מי שגורסים להיפך וטוענים שהגדרת הייעוד עסקי, דווקא כשהים סוער, יכולה לנווט את העסק במהירות לחוף מבטחים ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר ובדיוק בכך יעסוק כנס וירטואלי מיוחד שנערך היום בגלובס תחת הכותרת: "משנים את הכללים: קבלת החלטות עסקיות מבוססות ערכים וייעוד".

את האירוע ייפתח אייל מליס, מנכ"ל תנובה שידבר על תרבות ארגונית כמפתח לשינוי עסקי. אליו יצטרפו בהמשך גם מנכ"ל אינטל יניב גרטי, מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, מנכ"ל קליל צורי דבוש מנכ"לית בנייני האומה מירה אלטמן וג'וליה זהר מנכ"לית ובעלים של טחינה אל ארז.

הכנס יארח גם שתי הרצאות ייחודיות: ג'ון מאקי - מנכ"ל רשת המרכולים האורגניים Whole Foods Market שנמכרה לאמזון תמורת 13.7 מיליארד דולר ומייסד ארגון Conscious Capitalism - יענה על השאלה כיצד משנים את הנרטיב בעולם העסקים מ-Win-Lose ל-Win-Win-Win, וקרול סנפורד מחברת הספר The Regenerative Business ויועצת ארגונית לתאגידי ענק כמו גוגל, אינטל, פרוקטר אנד גמבל ועוד שתדבר על הצלחה כלכלית דרך חיבור למהות העסק, בהרצאה מעשית ראשונה שלה בישראל.

האירוע משודר באתר גלובס ובעמוד הפייסבוק בשעות 10:00-13:00. מומלץ להירשם מראש בלינק.

גילוי מלא: האירוע נערך בחסות ובשיתוף תנובה, פרטנר, קליל, בנייני האומה וטחינה אל ארז.