"לא מוותר לכם על קריאת ספרים": גם נתניהו נפל בטרנד הטיקטוק

רק לפני כמה חודשים ייעץ רה"מ לתלמידי ישראל להיות פחות ברשתות החברתיות ו"לתקתק ספרים", ועכשיו גם הוא עמוק בסרטונים • חוץ ממסכות פנים והנחיות לקורונה, מה עוד תוכלו לראות בעמוד הטיקטוק הטרי של רה"מ?

ראש הממשלה בנימין נתניהו במתחם החיסונים של מכבי בהיכל שלמה ת"א / צילום: רובי קסטרו, וואלה חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו במתחם החיסונים של מכבי בהיכל שלמה ת"א / צילום: רובי קסטרו, וואלה חדשות

צוות המדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לא נח לדקה ואחרי חשבונות פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם פעילים מאוד, נתניהו מגיע גם לרשת החברתית של הסרטונים - טיקטוק. 

החשבון של ראש הממשלה ברשת החברתית, שיועדה לצעירים אך תפסה תאוצה בקרב סלבס, נפתח לפני כשבוע בזמן שהוא היה בדרכו לקבל את חיסון הקורונה. בסרטון שואל נתניהו באופן היתולי "מה זה הטיקטוק הזה" ומתבדח בנוגע לתופעות הלוואי של החיסון.

@bnetanyahu

עדכון: ראיתי את הצחוקים ברשת ואני רוצה להרגיע אתכם אין לי זנב 🤣🇮🇱##ישראל ##קורונהטיים

♬ original sound - Benjamin Netanyahu - נתניהו

עוד בסרטון, רה"מ התייחס לעצה שנתן לתלמידי ישראל לפני כמה חודשים בחשבונות המדיה החברתית האחרים שלו, שם אמר: "אם אני צריך לתת לכם גם עצה, הנה היא - פחות טיקטוק, יותר תקתקו ספרים". בוידיאו הנוכחי מתעקש נתניהו בסוף: "זה טוב, אבל אני לא מוותר לכם על קריאת ספרים".

בעמוד הטיקטוק של ראש הממשלה יש בינתיים רק ארבעה סרטונים, אך מהכרות מקדימה עם צוות הניו מדיה של נתניהו, שכולל בין השאר את טופז לוק ובנו יאיר, ניתן להבין שחשבון הסושיאל החדש יהיה פעיל מאוד.

נכון לעתה, התוכן בעמוד עוסק בעיקר במלחמה בנגיף הקורונה ופחות בתדמיתו של נתניהו. עם זאת, ניתן כבר למצוא בחשבון סרטון בו ראש הממשלה מסביר לבנו הצעיר אבנר על עבודתו הראשונה בארה"ב כשוטף כלים. בסרטון באחרון שעלה בדף של נתניהו, הוא עושה מחווה לגולשת שביקשה בטיקטוק שפוליטיקאי יאחל לחבר שלה יום הולדת שמח. 

@bnetanyahu

##duet with @shachargri מזל טוב!

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

הצפי הוא לעלייה משמעותית בכמות התכנים היומיים והשבועיים בטיקטוק של ראש הממשלה, עם כניסת הסגר היום אחר הצהריים והתקרבות מועד הבחירות בחודש מרץ 2021.