"זה היה בניין שאף יזם לא רצה בגלל בעיה משפטית. ואני רציתי"

בבניין ברחוב שמואל הנגיד 22 בחולון היו בסך הכול שש דירות • במקומו ייבנה בניין חדש בן 8 קומות ו-22 דירות

סיפור הפרויקט:

ישראלה, אחת מבעלות הדירות בבניין הישן: "הבניין הישן היה בן 50 שנה, והיו בו רק שש דירות. כמובן שבהתחלה לא הלך חלק עד שכולם הסכימו, הרבה זמן רצינו לבנות וזה לקח שנים. אחרי שהגענו לדורון, היזם, זה זרם. הדירות הישנות היו בשטח 50 מ"ר, ועכשיו נקבל 90 מ"ר וחניה, שזה משמעותי כי באזור האוכלוסייה גדלה ויש בעיית חניה".

היזם דורון פרטוש מציין: "הדיירים ניסו הרבה זמן לגייס יזם אבל כל מי שהגיע לא האמין בזה. הייתה שם בעיה משפטית: היה דייר אחד חוסה, והיה צריך הסכמה של בית המשפט לענייני משפחה בשביל להתקדם עם הפרויקט. החלטתי להתקדם בינתיים עם התכנון ולהשאיר את האישור לדייר הזה לסוף. בינתיים נפטר החוסה, ומבין היורשים שלו אחד לא הסכים לפרויקט והיינו צריכים לפנות למפקחת על המקרקעין, והיא אישרה.

"פחות משנתיים לקח לנו לקבל היתר בנייה והבנייה כבר מתקדמת. בכל מה שקשור הקורונה, למעט קצת בעיות של מחסור בפועלים וקבלני משנה שהיו תקועים בתקופה הזאת, יש קצת עיכובים אבל אנחנו עומדים בקצב".

התמורה ליזם:

בונים בניין חדש הכולל 8 קומות וחניון תת קרקעי, סה"כ 22 יחידות דיור (מהן שש חוזרות לבעלי הדירות), שבהן שתי דירות גן, שני פנטהאוזים, והיתר דירות ארבעה וחמישה חדרים.

התמורה לדיירים:

דירה חדשה בבניין חדש, עם ממ"ד, מעלית וחניה.

לו"ז:

הבניין פונה והבנייה החלה, הבניין נמצא בשלבי גמר השלד. הצפי לאיכלוס 8/21.

המצב הישן: שש דירות בנות 50 מ"ר, ללא מעלית וללא חניה, במרכז העיר
יזם: קבוצת דורון פרטוש