אלעד שלף הודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל ביטוח חקלאי

שלף עוזב לטובת תפקיד בחברת ביטוח משנה, שבמסגרתו יוביל הקמת פעילות חדשה • הוא יישאר בחברה עוד מספר חודשים

אלעד שלף  / צילום: איל יצהר
אלעד שלף / צילום: איל יצהר

לאחר כמעט שנתיים וחצי בתפקיד מנכ"ל ביטוח חקלאי, אלעד שלף הודיע על פרישה מהחברה. שלף החל לכהן בתפקיד מנכ"ל ביטוח חקלאי בנובמבר 2018, שאליה הגיע מתפקיד משנה למנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח ומנהל אגף עסקים בחברה, והוא זוכה להערכה על תפקודו בחברה. הוא יישאר בחברה עוד מספר חודשים, כשבחברה מתחילים לפעול עתה למציאת מנכ"ל אחר.

שלף הוא עוזב עתה את ביטוח חקלאי, ככל הידוע, לטובת תפקיד בחברת ביטוח משנה לצורך הקמת פעילות חדשה. "הוא לא יכל לסרב להצעה הזו, זו הצעת חלומות", אומר גורם מעורה שמסביר כי מדובר בפרידה ברוח חיובית מאוד.

לביטוח חקלאי מחזור פרמיות של יותר מחצי מיליארד שקל, ובשנים האחרונות מדובר בחברה רווחית, שסיכמה את שלושת הרבעונים הראשונים של 2020 עם רווח של 42.2 מיליון שקל על מחזור פרמיות של 340.9 מיליון שקל.

יו"ר ביטוח חקלאי הוא דורון סט. שלף החליף בביטוח חקלאי את מורלי דורי שעזבה את החברה לאחר כהונה קצרה, שהסתיימה בתוך פרק זמן של כשנה וחצי. דורי הגיעה בזמנו לביטוח חקלאי במקום אריה הרמן שהיה בחברה תקופה ארוכה.

ביטוח חקלאי נמנית עם חברות הביטוח הקטנות בענף, והיא פעילה בשלל תחומי ביטוח כללי שפתוחים לכלל הציבור והסוכנים. באתר החברה מפורט כי "ביטוח חקלאי אגודה שיתופית מרכזית נמצאת בבעלות אחזקות ביטוח חקלאי וניהול סיכונים אגודה שיתופית חקלאית, שהבעלות בה נתונה בידי כ-270 קיבוצים, מושבים ואגודות מהמגזר ההתיישבותי". לחברה גם החזקה בתחום סוכנויות הביטוח ובתחום הפנסיה הוותיקה, עם קרן עתודות הוותיקה שמשותפת לה ולכלל ביטוח.