נחשף פרצופו האמיתי: מנכ"ל טבע לשעבר ג'רמי לוין נגד דונלד טראמפ

מנכ"ל טבע לשעבר פרסם מאמר חריף במיוחד, בו הוא מאשים את טראמפ ישירות בהתקפה על הקפיטול • וגם: מינויים וחדשות טוב בצל המגפה

ג'רמי לוין / צילום: תמר מצפי
ג'רמי לוין / צילום: תמר מצפי

מתחילת הקדנציה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, נהג ד"ר ג'רמי לוין, לשעבר מנכ"ל טבע והיום יו"ר ארגון Bio המאגד את חברות הביוטק בארה"ב, להוביל כתיבת מכתבים חריפים נגד מהלכים ספציפיים של הנשיא. השבוע פרסם לוין מאמר באתר חדשות הביומד "timmermanreport", עליו הוא חתום.

מדובר במאמר חריף במיוחד, שבו הוא מאשים את טראמפ ישירות בהתקפה על הקפיטול, וטוען - כך נחשף פרצופו האמיתי. לוין כותב:

"הנשיא שידע שיפסיד החל לחתור תחת הלגיטימיות של הבחירות עוד לפני שהחלה ההצבעה. תוצאת החתירה הזו היו התקפה כה בוטה, שהיא חשפה את הכוונות האמיתיות של הנשיא. המלך-בעיני-עצמו נותר בלי בגדיו, שקריו נחשפו במערומיהם. הכוונות הרעות שלו והיעדר החמלה, הוצגו לראווה. ראינו אדם שמעולם לא היה אכפת לו מהמדינה הזו, מוקף ברודפי תהילה, מנסה לעשות הפיכה בדמוקרטיה שלנו. מנהיגים נבחרים, שהיו צריכים להיות טובים יותר, חלקם הגבירו את הלהבות. היו אלה השוטרים שהצליחו לעצור את מה שהייתה יכולה להיות אחת ממתקפות הטרור הגדולות במדינה שלנו. דרושות השלכות משפטיות עבור אלה שאתחלו את זה והשתתפו בזה.
אבל הניסיונות הללו יכשלו. החלום האמריקאי גדול מזה", כתב לוין.

חדשות טובות

אוכמניות ישראליות בדובאי: חברת "כרמל בלוברי" החלה לשווק אוכמניות טריות, במקביל לייצוא אוכמניות ישראליות לדובאי ולאירופה. האוכמניות, מזן אוסטרלי, גדלות ברמת הגולן.

מצנח הזהב

אלון בר-שני, לשעבר מנכ"ל HP אינדיגו, מונה ליו"ר הייקון מערכות. בר-שני יחליף בתפקיד את עמיחי שטימברג. עוד בדיקרטוריון: בני לנדא, פיונה דרמון, עדינה שור וגיורא ביטן.