יורוג'ן תשתף פעולה עם מרכז לסרטן באוניברסיטת טקסס

עפ"י תנאי ההסכם, המרכז וחברת יורוג'ן ישתפו פעולה בתכנון ועריכת מחקרים פרה-קליניים וקליניים בפיקוחה של וועדת היגוי משותפת

יו"ר יורוג'ן, אריה בלדרגרין / צילום: יוח"צ
יו"ר יורוג'ן, אריה בלדרגרין / צילום: יוח"צ

חברת הביוטק יורוג'ן פארמה, המפתחת פתרונות לטיפול בסוגי סרטן שונים ומחלות אורולוגיות, ומרכז MD Anderson לסרטן באוניברסיטת טקסס, הודיעו היום על הסכם שיתוף-פעולה אסטרטגי לשלוש שנים.

במסגרת ההסכם תקודם אימונותרפיה משולבת הניתנת היישר לשלפוחית השתן לטיפול בסרטן שלפוחית ברמת ממאירות גבוהה שאינו חודר את שריר השלפוחית.

"אנו שמחים לחתום על שיתוף-הפעולה עם מרכז MD Anderson ופלטפורמת האימונותרפיה שלו, אשר תספק מומחיות ייחודית במחקר ישומי ומומחיות קלינית, באימונו-אונקולוגיה", אמר ד"ר מארק שונברג , המנהל הרפואי הראשי של יורוג'ן פארמה. ההסכם יוכל לסייע ליורוג'ן להבאת "הדור הבא" של אימונותרפיה לחולי סרטן השלפוחית, מחלה עם צורך משמעותי שאין לו מענה, עם אפשרויות טיפול קליניות מוגבלות מלבד הסרת השלפוחית".

על-פי תנאי ההסכם, המרכז וחברת יורוג'ן ישתפו פעולה בתכנון ועריכת מחקרים פרה-קליניים וקליניים בפיקוחה של וועדת היגוי משותפת. יורוג'ן תספק בין היתר את המימון, את התרופות הנמצאות בפיתוח, ותמיכה נוספת.